15:08

4# Plastrony - Luca Egloff

Luca Egloff (ur. 6 czerwca 1995) – szwajcarski skoczek narciarski. W zawodach organizowanych przez Międzynarodową Federację Narciarską zadebiutował w marcu 2008.Pierwsze punkty do klasyfikacji FIS Cup zdobył w lipcu 2011 w Gérardmer 23 listopada 2014 w Klingenthal zadebiutował w zawodach Pucharu Świata, zajmując 49. miejsce. Jest rekordzistą skoczni K-105 oraz K-57 kompleksu La Côté Feuillée w Chaux-Neuve. W 2011 i 2012 zdobywał tytuł mistrza kraju w drużynie.Jego brat Pascal również był skoczkiem narciarskim. 

Czas oczekiwania: ok 3 miesiące 
Dedykacja: Nie
Jak zdobyłam: Napisałam na adres

Luca Egloff 
Wassermatt 3 
6418 Rothenthurm 
Schweiz

29 komentarzy:

  1. Kolejna cenna zdobycz. Jeśli mogę mieć życzenie blogowe, to zawsze chętnie czytam wywiady, ciekawe jest dla mnie życie codzienne sportowców, jak ćwiczą, jaką mają dietę, jak się relaksują itp.
    Ciekawe jest także, jakich sportowców mają najwięcej niektóre kraje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pomysły/ propozycje! Wywiady uwielbiam przeprowadzać, więc postaram się aby na blogu było ich jak najwięcej :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Mnie interesuję jak zaczęła się twoja przygoda ze skokami narciarskimi. Chyba, że już gdzieś o tym pisałaś to wybacz :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki post jest już na moim blogu, więc jeśli Ciebie interesuje to zapraszam do przeczytania :)) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2017/02/skoki-narciarskie-jak-zaczea-sie-moja.html

      Usuń
  3. Również Gratuluję!
    Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje!
    Jeżeli chodzi o jesień to sama się zastanawiam czy się cieszyć, czy nie. Wcześniejsze upały mnie dobijały, a duszność w salach lekcyjnych wcale nie pomagała. Jednak teraz chodzenie w takim mrozie na przystanek, w ogóle nie jest lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam podobnie! Polakom to jednak nie dogodzi...

      Usuń
  5. Gratuluję :D Ja nie za bardzo przepadam za jesienią :D Tylko lato i zima hahaha
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/09/jacob-takes-marocco-2-let-you-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się to zdobyć :) U mnie w mieście już widać jesień, bo robi się naprawdę zimno...

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, po jesieni przychodzi zima i skoki narciarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations!
    https://bitta-autograph.blogspot.com/2018/10/natalie-ohara.html

    OdpowiedzUsuń