wtorek, 18 lipca 2017

Piotr Żyła
Hej, hej! Co u Was słychać? Nie wiem czy zauważyliście na blogu są drobne zmiany m.in na pasku bocznym możecie znaleźć odliczanie do następnego  postu, oraz trochę przerobiony pasek główny, to jeszcze nie koniec zmian ale potrzebuje trochę czasu wiec musicie być cierpliwi :) Tak jak widzicie po tytule dzisiaj rodzaj postu którego dawno, bardzo dawno nie było ( ostatni 11 marca) czyli Autografy! Dzisiaj pokaże wam zdobycz od naszego ,,Wiewióra' z Wisły czyli Piotra Żyły :)

Piotr Żyła (ur. 16 stycznia 1987 w Cieszynie) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu WSS Wisła. Indywidualny brązowy medalista Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym 2017, drużynowy złoty medalista z 2017 oraz brązowy z 2013 i 2015, olimpijczyk z Soczi 2014. Drużynowy wicemistrz świata juniorów z 2005. Drugi zawodnik 65. Turnieju Czterech Skoczni.
Jego rekord życiowy wynosi 245,5 m. Ustanowił go 18 marca 2017 na Vikersundbakken w Vikersund.


Czas Oczekiwania: 2 miesiące 
 Dedykacja: Brak  
 Jak zdobyłam: Napisałam na adres:  Pensjonat Źródełko 
                                                              Ul Źródlana 24
                                                              43-450 Ustroń
Oprócz Karty z autografem, mam również wspólne zdjęciem z nim które podpisał :)


                                         A wy macie jakieś nowe zdobycze jeśli chodzi o autografy ? ^^  Miłego dnia :*

92 komentarze:

  1. Gratuluje Piotra Żyła bardzo lubię i te jego żarty :)
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że wszyscy lubią poczucie humoru Piotrka :D

      Usuń
  2. Gratuluję autografu:-) Moja córka kiedyś też je kolekcjonowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zbieranie autografów to super sprawa :)

      Usuń
  3. Gratuluje, bardzo go lubię :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również bardzo go lubię, Piotrek jest świetny :)

      Usuń
  4. Gratki zdobycia kolejnego autografu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Uwielbiam Piotrka :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/07/271-zdenek-ondrasek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A właśnie tak coś czułam, że jest pozmieniane, ale nie byłam pewna. Muszę przyznać, że zmiany na lepsze no i powodzenia z dalszymi ;)
    Rzeczywiście dawno już nie było autografów ;)
    Piotr jest wspaniałym skoczkiem i super komikiem :D Jego żarty zawsze rozwalają no i ten bajeczny śmiech haha! :)
    Fajnie, że Ci narciarze tak odpisują. Widać, że nie mają gdzieś swoich fanów. Trzeba czekać, ale na pewno warto ;) Gratuluję kolejnej zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;* No czasami małe zmiany są potrzebne :)
      To prawda Piotrek jest świetny a jego wywiady cieszą się dużą popularnością :D Nie ukrywam, że czasami trzeba długo czekać na wymarzony autograf ale jak najbardziej warto!

      Usuń
  8. Posiadam dosłownie identyczny! :D
    Tyle, że przyszedł trochę wcześniej niż twój ;)
    Gratuluję :*



    Książki, pisanie, muzyka, gitara...
    Zapraszam do mojego nowego internetowego zakątka, w którym będę dzielić się z czytelnikami całkiem inną częścią mnie niż dotychczas :)
    Każdy znajdzie tam coś dla siebie.
    Wpadnij, jeśli tylko chcesz.
    https://world-of-dreamer28.blogspot.com/2017/07/przesuchanie-w-ciemno.html#more
    Pozdrawiam serdecznie, NOWA (ale jednak stara) dreamer :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    fashiongirls69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo sympatyczny chłopak, ma taki zaraźliwy śmiech :-)
    Już chyba pisałam Ci, że masz super pasję i jesteś bardzo aktywna w działaniach, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jego śmiech jest bardzo zaraźliwy :D
      Bardzo dziękuję staram się jak najlepiej rozwijać moją pasję :)

      Usuń
  11. Serdeczne gratulacje autografu !
    Obiecana relacja z Lgp na blogu
    skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super z chęcią przeczytam :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę! Uwielbiam Piotrka, a w szczególności jego kozacki śmiech!
    Bardzo ładny blog :) Zapraszam do mnie :)
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Piotrek jest super człowiekiem a jego śmiech zaraża wszystkich!
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  13. Ale super :*

    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super, że ci się udało! Kiedy jest okres zimowy, a w telewizji lecą skoki narciarskie to bardzo lubię je oglądać i kibicować naszym. Ładny blog. Jeśli masz chwilkę czasu to zajrzyj do mnie proszę ;)
    https://thismyteenagelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Dla mnie zima bez skoków w telewizji to nie zima :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  15. Ja to autografami pochwalić się, niestety, nie mogę ;) Nawet jak mam okazję zobaczyć jakąś znaną osobę to nigdy nie czekam w tych kilometrowych kolejkach po podpis ;) Choć są dwaj artyści, których parafkę bardzo chciałabym kiedyś zdobyć - Ed Sheeran i Bruno Mars ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy nie jestem na zawodach to bardzo rzadko mam okazję zobaczyć jaką znaną osobę. Wszystko jest możliwe! :)

      Usuń
  16. Super sprawa!! ŚwietPozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.comny post :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy mamy w Polsce osobę, która by nie kojarzyła Piotra, haha :D
    Gratuluję zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W prawdzie nie interesuję się skokami, nawet nigdy nie jeździłem, ale postać Piotrka dobrze znam (ciężko byłoby nie). Wydaje się być osobą pełną dystansu do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że Piotrek jest bardzo popularny, jego wypowiedzi podbijają serca nie tylko fanów skoków :D Znane powiedzenie o nim: ,,Nie ważne jak skoczył, ważne co powiedział'' To prawda ma duży dystans do siebie i przez to ludzie go kochają :)

      Usuń
  19. No no gratuluję autografu i zdjęcia :) fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  20. W prawdzie nie interesuję się skokami, nawet nigdy nie jeździłem, ale postać Piotrka dobrze znam (ciężko byłoby nie). Wydaje się być osobą pełną dystansu do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się że się udało :D miła pamiątka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapitalny blog, lepszego nie widziałem. Dodaję do polecanych :D
    http://autografykuby1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś napisałam do jednej sławnej osoby i też dostałam zdjęcie z autografem :D Chciałam trochę dłużej się w to pobawić, ale jakoś wyleciało mi to z głowy. Na pewno niedługo napiszę do kilku celebrytów, bo miło jest dostać podpis od osób, które się śledzi i lubi :)
    www.levogues.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie gdy mamy autograf osoby którą się lubi, naszego idola to można powiedzieć, że mamy część jej :)

      Usuń
  24. O kurcze ale fajnie :D On taki śmiechowy sie wydaje hehe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super! Gratuluję! Piękny wygląd bloga, taki przytulny. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo bardzo fajnie ze masz Jego autograf :D
    Ma świetne żarty :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje !!
    Ja tez jestem fanką skoków narciarskich :) ale nie mam możliwości jeździć i na żywo oglądać konkursy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super poznać kolejną fankę skoków :)

      Usuń
  28. Ja w Piotrku najbardziej lubię jego poczucie humoru :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczucie humoru jest jego wielką zaletą ^^

      Usuń
  29. Poczucie humoru ma fajne ♥
    Super, że masz autografy, taki autograf to wielka pamiątka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest coś :) super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super :) serdeczne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam jego wypowiedzi w TV! :D
    i to jak zawsze mówi, że żona mówi aby lepiej nie wypowiadał się publicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Hahaha to prawda, nasz złotoustny Piotrek :D

      Usuń
  33. Gratuluję, chociaż sama tak średnio za nim przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super, urodziłam się w tym samym roku co on

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow!
    I'm a new follower, can you follow back on my blog? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Grazie Thanks <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje! Też mam zdjęcie z Piotrkiem i zastanawiam się czy nie wysłać tego zdjęcia do niego.

    Zapraszam na nowy post. :)

    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wyślij koniecznie, będziesz miał super pamiątkę!

      Usuń