17:45

19# Autografy- Vojtěch Štursa

Hejka! Pierwszy konkurs PŚ już za nami! Za nami również pierwsze upadki, dalekie skoki, dyskwalifikacje oraz niespodziewane zakończenie. Sezon zaczął się ciekawie i mam nadzieje, że również ciekawie się zakończy. Po cichu liczę na dobre wyniki naszych skoczków, ale myślę że o to nie ma co się martwić. Mam dzisiaj dla was nowy autograf młodego czeskiego skoczka.

Vojtech Stursa (ur. 3 sierpnia 1995) Należy do młodego pokolenia skoczków czeskich. Jego przygoda rozpoczęła się 8 stycznia 2010 na skoczni w Harrachovie, podczas konkursu FIS Cup. Pierwsze punkty tego cyklu zdobył w lipcu tego samego roku, konkurs w Villach kończąc na 28. pozycji. W sezonie 2015/2016 regularnie zdobywał punkty Pucharu Kontynentalnego, najwyżej sklasyfikowanym będąc na 8. miejscu w styczniu 2016 w Willingen.

Czas Oczekiwania: 50 dni
Dedykacja: Brak
Jak zdobyłam: Napisałam na adres, który mogę podać przez formularz kontaktowy 
Chcę się również z wami podzielić moją nową zdobyczą, którą udało mi się wygrać w konkursie na Facebook'u. Jest to czapka Tornado Power z kolekcji Kamila Stocha. Konkurs był organizowany na oficjalnej stronie Atlasu.   Zadanie polegało na wymyśleniu hasła dopingującego Kamila Stocha. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się że wygram, ale jednak się udało. Dlatego też zachęcam was, żebyście brali udział w taki konkursach ,bo można wygrać fajne rzeczy, pamiątki związane ze skokami. 

31 komentarzy:

  1. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/12/anatom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)

    Zaprosiłaś, więc jestem :) Blog bardzo fajny :) Zarówno treść jak i wygląd :) Zapoznałam się z tym co na głównej :) Jak znajdę czas to poczytam reszte :) Z chęcią bedę czytać Twoje dalsze wpisy, więc proszę o informacje o nowych :)
    Zazdroszczę Ci tej czapy :P batony i cukierki... bardzo kuszące, ale nie wiem co na to moja waga xD
    Dodaję Cię do polecanych :) Tym samym zapraszam do nas :) http://byc-blizej-ciebie-chce.blog.onet.pl

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dziękuje za wszystkie miłe słowa! Oczywiście będę informować o nowych postach i też dodałam Cię do polecanych :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapraszam: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/12/ps-klingenthal-2016.html

      :))

      Usuń
    2. Zapraszam na kolejny autografowy wpis: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/12/autografy-andrzej-stekaa.html

      :))

      Usuń
  4. super kolekcja, pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Dodałem do polecanych. Liczę na rewanż
    http://autografy-szymka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję! Zarówno czapki, jaki i autografu. :) Również jakiż czas temu udało mi się taką zdobyć od Atlasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Karta:)
    No i oczywiście gratuluję wygranej:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń