17:07

10# Autografy - Andreas Wellinger

Hejka! Mamy weekend majowy, a więc też chwilę wolnego czasu. Jest to dobry moment, żeby napisać prośby o autografy i zaplanować zbliżające się wakacje. Macie coś już w planach? W czwartek przyszedł do mnie nowy autograf tym razem od Andreasa Wellingera :)

Andreas Wellinger (ur. 28 sierpnia 1995 w Ruhpolding) – niemiecki skoczek narciarski, reprezentant klubu SC Ruhpolding, członek kadry narodowej. Drużynowy mistrz olimpijski z 2014 oraz srebrny medalista Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich 2016. Zwycięzca Letniego Grand Prix 2013. Drużynowy złoty medalista Zimowych Igrzysk Olimpijskich Młodzieży 2012. Drużynowy brązowy medalista Mistrzostw Świata Juniorów 2013 i srebrny z 2015, indywidualny wicemistrz świata juniorów z 2015.

Czas Oczekiwania:
18 dni
Dedykacja: Brak
Jak zdobyłam: Wysłałam prośbę o autograf na facebooka: Milka Ski Stars




17 komentarzy:

  1. Gratuluję :D Dzięki za dodanie bloga, oczywiście ja też dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :D
    Też w czwartek dostałem ten graf.
    Zapraszam do siebie
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/bartosz-jurecki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Dodałem blog do polecanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    dodaję do ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! dodałam ciebie do polecanych,myślę ze zrobisz to samo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń