19:30

9# Autografy- Richard Freitag

Hejka! Dzisiaj mamy poniedziałek, czyli najlepszy dzień na zdobycie nowych autografów po całym weekendzie! Przyszły do mnie aż cztery koperty w których łącznie znajdowało się 10 podpisów. Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie niemiecki skoczek Richard Freitag. 

Richard Freitag (ur. 14 sierpnia 1991 w Erlabrunn) – niemiecki skoczek narciarski. Srebrny i brązowy medalista drużynowy mistrzostw świata, srebrny medalista drużynowy mistrzostw świata w lotach oraz mistrzostw świata juniorów, zwycięzca indywidualnych zawodów Pucharu Świata.


Czas Oczekiwania: 5 dni
Dedykacja: brak
Jak zdobyłam: wysłałam na adres:

Richard Freitag
Schachtstraße 09
D-08359 Breitenbrunn
Germany





20 komentarzy:

  1. Czyżby konkurs? :D a autografu Ci strasznie zazdroszcze jest świetny! Sama myślę nad wysyłaniem listów z prośbą o podpis... No, ale cóż.. za nim się za to wezmę to trochę minię :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij koniecznie! Najlepiej jak masz jeden wolny weekend, zastanów się co chcesz napisać w liście, później możesz ozdobić kopertę i gotowe ^^ Im szybciej tym lepiej :)

      Usuń
  2. u mnie dzisiaj taki sam Freitag w skrzynce :D

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Karl Geiger :)
    Gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) u mnie pusto w skrzynce

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :D
    Zapraszam do siebie
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam dzisiaj 4 listy ♡ ale 3 od skoczków :) zapraszam: autografy-julii.blogspot.com i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje:-)
    zapraszam do mnie:
    http://autografyryska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń