19:51

20# Autografy - Wojciech Fortuna

Wojciech Fortuna urodził się 6 marca 1952 roku w Zakopanem. 11 lutego 1972 Skocznia Okurayama w Japonii okazała się jednym z najszczęśliwszych miejsc dla polskich skoków narciarskich. Wtedy to w pierwszej serii, po idealnym wybiciu z progu, 18 latek z Zakopanego zdeklasował wszystkich rywali (111 metrów i 130,4 punkty). Nikt ni był w stanie go pokonać, mimo słabszego skoku w drugiej serii (87,5 m). Polak zdobył złoto olimpijskie i zagrał na nosie faworyzowanym Japończykom, wygrywając zaledwie o 0,1 punktu!

Czas Oczekiwania: ok 10 dni
Dedykacja: Tak
Jak zdobyłam: Napisałam na adres: Wojciech Fortuna
                                                            Gorczyca 30A
                                                            16-326 Płaska

Od Pana Wojciecha otrzymałam dwie podpisane karty (jedna z dedykacją) oraz autografy Kamila Stocha oraz Zbigniewa Bródki, więc bardzo miła niespodzianka :) 

77 komentarzy:

  1. Trochę oglądałam i oczywiście cieszy mnie sukces naszych!
    Gratuluję nowych autografów, to ci kolekcja, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam jak skakali nasi reprezentanci :-) mocno im kibicuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografów! :)
    Pytałaś jak podobał mi się Turniej.. no to zapraszam: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/01/turniej-czterech-skoczni-20162017.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przeczytałam! Świetnie to opisałaś :*

      Usuń
    2. Zapraszam na relację: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/01/puchar-swiata-wisa-2017-relacja-z.html

      :))

      Usuń
  4. Dzisiejsze emocje sięgnęły zenitu! A jakby było pięknie gdyby całe podium w TCS było polskie! Ehh, ale i tak jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele zabrakło do Pełnego Polskiego podium! Ale i tak był to piękny konkurs :)

      Usuń
  5. Dzisiaj było bosko, gratulacje dla wszystkich Polaków ;)Nasi zawodnicy są coraz lepsi! Wojciech Fortuna to leganda, super że odesłał Ci kartki z podpisami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam w pracy tylko końcówkę skoków, idealnie trafiłam na skoki naszych zwycięzców :-) Jestem z nich dumna jak nie wiem co:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoki były super i ten hymn na końcu,uwielbiam :), oby więcej takich imprez z takim happy endem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymn bardzo wzruszający, ale mógłby być trochę szybszy :)

      Usuń
  8. Cóż ja mogę powiedzieć, turnieju nie oglądałam - ale wyniki znam z Internetu :) Bardzo chciałabym się kiedyś przekonać do oglądania skoków, ale ciężko mi to przychodzi.
    Niemniej jednak możemy być dumni jak Polacy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest fanem skoków, ale kiedy odkryję miłość do skoków już nie może się od niej oderwać :)

      Usuń
  9. niestety nie oglądałam ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałem wszystkie konkursy. I cóż można rzec - chyba lepiej być nie mogło :) A podpisy doprawdy fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje:-)
    Ja również bardzo się ciesze z sukcesu Naszych zawodników:-D i tak samo jak Tobie szkoda mi Daniela.
    Pozdrawiam Rafał:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię oglądać skoków, ale gratuluję dostania autografu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam i jestem dumna z naszych zawodników <3
    Gratuluję autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje autografu!
    6 stycznia na pewno na długo zapamiętamy. Bardzo cieszę się z wygranej Kamila. Szkoda mi tylko Daniela, który jest moim ulubionym skoczkiem i ciężko mi było patrzeć na niego, takiego smutnego po skoku.
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/moje-podsumowanie-2016.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Gdy widziałam smutnego Daniela zdawałam Sobie sprawę, że jest Ci Naprawdę bardzo smutno ;/

      Usuń
  15. autograf od pana Wojciecha to prawdziwy skarb serdeczne gratulacje
    Pozdrawiam (;

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) ja akurat nie oglądałam bo nadrabiałam zaległe wpisy na blogach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)

    Świetny wpis :) Gratuluję autografów!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wpis! Konkurs był cudowny,aż się popłakałam ! :D

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, świetna zdobycz ;)

    TCS - brak slów. Panowie przewyższają marzenia ;)

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/01/53-krzysztof-biegun.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :) Autografy to piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę autografu,też bardzo go lubię i podziwiam za to co robi.Pozdrawiam cieplutko<3


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ze masz takie hobby i sie tym interesujesz bo zazwyczaj dziewczyny to nudzi. Ja jestem tak po srodku, czasami ogladam ale nie za czesto. Siper ze Polakom idzie tak dobrze. Akurat w tym roku ogladalam ich walkę o podium :) bardzo mi sie podobalo. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale fajny prezent! Fajnie, że interesujesz się tym sportem, jestem dumna z chłopaków za kolejny wielki sukces :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się twój nowy post :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zazdroszczę! Genialny prezent dla kolekcjonera! :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj dla takich pięknych emocji ogląda się skoki :)
    Gratuluję autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszy mnie, że tak wiele polaków interesuje się skokami narciarskimi. Pamiętam, że jak ja zaczynałam wiele lat temu, (wtedy Polacy nie byli dobrzy) to każdy się ze mnie śmiał, że interesuje się takim ,,chłopskim,, sportem.. hehe teraz wiele ludzi ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo cieszy, że dużo osób interesuje się skokami, szczególnie w tym czasie. Nasi skoczkowie są wszędzie! Gazety, Telewizja , internet cały przepełniony jest skokami! <3

      Usuń
  28. Lubię oglądać skoki narciarskie ale najchętniej oglądałabym tylko skoki Polaków Zazdroszczę Ci tych autografów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoki narciarskie jest to piękna dyscyplina :) Już w ten weekend będziesz miała okazje oglądać, więcej naszych skoczków na PŚ Wisła :)

      Usuń
  29. Gratuluję! :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O ja kiedyś też napisałam list do aktora co grał Harrego Pottera i dostałam jego foto z autografem :D Bardzo miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda autografy są miłym gestem szczególnie od ulubionych sportowców/ aktorów :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Wygranie Turnieju Czterech Skoczni jest to wielkie osiągnięcie, a Nasi skoczkowie dopiero się rozkręcają :)

      Usuń
  32. Niezapomniany turniej, niesamowite emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam skoki narciarskie. Oczywiście oglądałam sukcesy naszych skoczków :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie jestem wielką fanką skosów ale tego Turnieju nie dało się przeoczyć, oby więcej takich imprez z takim zakończeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie odbędą się jeszcze Mistrzostwa Świata więc myslę, że emocję będą gwarantowane :)

      Usuń