10:43

1# Autografy- Kamil Stoch

Kamil Wiktor Stoch (ur. 25 maja 1987 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu KS Eve-nement Zakopane, reprezentant Polski i czterokrotny olimpijczyk. Zwycięzca dwóch edycji Turnieju Czterech Skoczni (65. i 66.) oraz Raw Air (2018 i 2020), a także turniejów: Willingen Five 2018 i Planica 7 2018. Triumfator Letniego Pucharu Kontynentalnego w 2010. Zdobywca dwudziestu siedmiu medali na zimowych i letnich mistrzostwach Polski, w tym dziesięciu złotych, Aktualny rekordzista Polski w długości skoku narciarskiego (251,5 m uzyskane w Planicy w 2017). 

Czas Oczekiwania: dwa miesiące
Dedykacja: tak
Jak zdobyłam: wysłałam prośbę na adres
: 

Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

                        

2 komentarze:

  1. Gratuluje podpisu! Ja wysyłam prośbę i czekam na odpowiedź :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanko ja też pisałem do evenementu i dostałem podpis kamila a czy ty poprosiłaś o dedykację w liście Ps.Gratuluje podpisu

      Usuń