15:07

5# Autografy - Peter Prevc

Peter Prevc (ur. 20 września 1992 w Kranju) – słoweński skoczek narciarski. Wicemistrz olimpijski na normalnej oraz brązowy medalista na dużej skoczni z 2014. Indywidualny srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, drużynowy brązowy medalista z 2011. Mistrz świata w lotach narciarskich z 2016. Zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2015/2016. Pierwszy w historii skoczek, który zdobył trzy razy z rzędu Puchar Świata w lotach narciarskich. Były rekordzista świata w długości skoku narciarskiego (250 m). Brat skoczków narciarskich Cene i Domena

Czas Oczekiwania: siedem dni
Dedykacja: brak
Uwagi/Ciekawostki: autograf jest w formie pocztówki. Miłym akcentem jest to, że z drugiej strony napisane jest: ,,Pozdrowienia z Słowenii''
Jak zdobyłam: wysłałam prośbę o autograf na facebooka : Saloni Pohištva Prevc






4 komentarze:

  1. Ja dostałam dwa autografy od Petera, ale był to około 1 miesiąc temu. Dziś przyszedł mi autograf Domena. Też było napisane to co dla Ciebie ♡ jednak to niestety nie pisali oni, a szkoda :( zapraszam --> skijumping1.blogspot.com i oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! :) I oczywiście zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tej kartki od Prevca to nie widziałem. Jest świetna, bezapelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń