15:40

22# Autografy - Andreas Kofler

Andreas Kofler (ur. 17 maja 1984 w Innsbrucku) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant SV Innsbruck-Bergisel-Tirol, zwycięzca 58. Turnieju Czterech Skoczni, wicemistrz świata z Oslo. W Vikersund podczas serii próbnej przed drużynowym konkursem Mistrzostw Świata w Lotach 2012 ustanowił swój rekord życiowy, wynoszący 233 m. Z zawodu jest policjantem.

Czas Oczekiwania: Kilka dni
Dedykacja: Brak
Jak zdobyłam: Zdobyłam poprzez wymianę
  
Kolejny przystanek PŚ - Sapporo, kto ma tyle odwagi, żeby oglądać nocny konkurs ? :D 

70 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja w tym roku postanowiłam, że obejrzę nocne konkursy w Sapporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja w tym roku również mam zamiar oglądać nocne konkursy w Sapporo ^^

      Usuń
  2. Gratuluje nowego nabytku:-) Wypadki na skoczni czy w czasie zawodów sportowych w ogóle, bywają tragiczne w skutkach i trzeba przyznać, ze niektórzy sportowcy potrzebują pomocy psychologa, by sie z taką traumą uporać, a przecież sport to ich całe życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Dokładnie szczególnie wypadki na Mamutach są bardzo niebezpieczne. Dużo sportowców po groźniejszych wypadkach musi sobie zrobić chwilę przerwy ze względu na psychikę.

      Usuń

  3. Good sharing :)
    I follow the blog, follow back?
    Have a nice day!

    http://missweetie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, szczególnie że jest ona od niezwykłego skoczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratki! :)
    Nie byłbym sobą by nie oglądać :D
    Świetny blog! Dodaję do listy :) u mnie maraton ze skoczkami może Cię zainteresuje :)
    http://grafykrystiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Chętnie zajrzę na maraton ^^

      Usuń
    2. Dzisiaj będzie 3 notka , do konca ferii będą skoki :)
      Jak Ci się spodoba może mogę liczyć na rewanż w dodaniu do listy polecanych :)

      Usuń
  6. Wielkie gratulacje! :)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę autografu, też bym chciała *o*
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zdobycia autografu, wymiany są fajne :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Nie no, nie było tak źle, a na radość Stefana Krafta też fajnie było popatrzeć ;) Nie przepadam za konkursami w Japonii, bo lubię się wyspać, ale skoro wszyscy wysyłają najlepsze składy to trzeba będzie poświęcić tę noc... Pozdrawiam :)

    //dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo źle nie było ale były już w tym sezonie lepsze konkursy. Stefan i Andi bardzo cię cieszyli a zasłużyli sobie na podium bo ich skoki były niesamowite! Trzeba poświęcić noc na skoki :D

      Usuń
  10. Wow! Taki autograf to jest coś. Gratuluję!
    Musi bardzo cieszyć :)

    Pozdrawiam ciepło :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo cieszy ^^ Również życzę Miłego wieczoru! :)

      Usuń
  11. gratki :-)

    autografy-wymiana.blog.pl

    autografy-ani.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Autograf ❤❤❤❤ zazdroszcze !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje autografu i życzę kolejnych! :)
    shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Mam nadzieje, że będę oglądać kolejny konkurs.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Kofiego , co do konkursu to moim zdaniem nie mamy na co narzekać , nasza drużyna jest świetna,ale od nich czasem zależy wygrana.Czasem wiatr i szczęscie rozdaje karty w grze...
    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andreas jest bardzo sympatyczny ^^ A no nie mamy co narzekać Nasi skoczkowie są w świetnej formię i podczas każdego skoku dają z Siebie wszystko :)

      Usuń
  16. Bardzo nietypowe hobby, naprawdę miło zobaczyć jak ktoś tak pielęgnuje swoją pasje :)) Gratuluje nowego nabytku :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Ja również lubię zbierać autografy :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zbieranie autografów to fajna sprawa ^^

      Usuń
  18. Ja jeszcze nigdy nie miałam nigdy rzadego autografu :) w sumie nigdy nie miałam okazji o niego prosić ani też wymieniać się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak naprawdę autografy zbieram od ponad roku, zawszę musi być ten pierwszy raz ;) Możliwość posiadania autografu od idola jest bezcenna :)

      Usuń
  19. Super post ! Ja nie mam tyle wytrwałości aby zabiegać o autografy ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wytrwałość jest bardzoo potrzebna, najgorsze jest oczekiwanie na list z autografem :)

      Usuń
  20. Gratulacje :)
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jak Ty, ale ja od rana oglądam treningi i niedawno rozpoczęte kwalifikacje :) Co do nocnego konkursu? No nie wiem, nie wiem, bo w sobotę idę na wesele :D
    Co do Kofiego... Uwielbiam go! hihi :) Fajny wpis :) Zapraszam do siebie, gdzie już od jakiegoś czasu czeka rozdział do poczytania :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Andreas Kofler,jest niewątpliwie zasłużoną postacią jeśli chodzi o skoki narciarskie, chyba każdy o nim słyszał.Gratulacje :)


    Zapraszam do mnie!


    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że autograf się podoba :) Zapraszam na nowy post :D http://autografyzuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :)
    Zapraszam również do siebie na nowy post: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/02/autografy-karl-geiger.html

    :))

    OdpowiedzUsuń
  25. O wow ! Trafiłam na taką samą fankę skoków jaką jestem ja !
    W tym roku byłam w Zakopanem na skokach, niesamowite przeżycie !
    Ja oglądałam nocny konkurs a Ty ? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło poznać! :D Zazdroszczę wyjazdu do Zakopanego! Oczywiście, że oglądałam!:))

      Usuń
  26. Super autograf ! :) Miłego dnia :*:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega gratuluję autografu :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kiedyś zastanawiałam się nad zbieraniem autografów, ale tymczasowo jakoś mi nie idzie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o zbieranie autografów trzeba być bardzo cierpliwym :)

      Usuń
  29. Za bajtla oglądałam Małysza :D później jakoś moja miłość do narciarstwa się skończyła :)

    OdpowiedzUsuń