13:44

Relacja LGP Wisła 2018

Co to był za weekend...Polski weekend!! Po takich wrażeniach i emocjach, aż trudno wrócić do rzeczywistości, ale może zacznijmy od początku. Do Wisły przyjechałam w środę, ponieważ był to mój debiut w roli kibica podczas LGP. Pogoda w pierwszych dniach niestety nas nie rozpieszczała. W środę i czwartek, spacerując po Wiśle byłam wyposażona w kurtkę przeciwdeszczową i parasol, jednak po powrocie do pensjonatu i tak byłam cała przemoczona. Ale nie ma co narzekać!
19.07.2018 - Dzień polowań na zdjęcia i autografy, czyli kwalifikacje 
Był to również pierwszy dzień w którym w końcu nad Wisłę Malinkę zawitało słońce. Pogoda do skakania i kibicowania była idealna! Kwalifikacje tak jak i konkursy zaczynały się dopiero o godzinie 17:30, więc do południa było jeszcze bardzo dużo czasu. Wolny czas przeznaczyłam na zwiedzanie Wisły. Fanów skoków narciarskich w szczególności zainteresuje muzeum Adama Małysza, w którym można pooglądać wszystkie trofea i medale, plastrony, narty itp. Jest to z pewnością miejsce które trzeba odwiedzić! Jeśli mówimy już o Małyszu, to również warto zobaczyć jego rzeźbę z czekolady! Aleja gwiazd sporu jest kolejną rzeczą na liście atrakcji w Wiśle. Ale, wracając do skoków...
Podczas kwalifikacji miałam jeden z wymarzonych sektorów dla fanów- sektor A4. Jeśli chcemy zrobić sobie zdjęcie z naszym ulubionym skoczkiem, sektor A4 jest idealny. Szczerze? Aż trudno nie zrobić tam sobie zdjęcia! Jedyną przeszkodą byli ochroniarze, którzy praktycznie cały czas odganiali nas od barierek, ale jak można się domyślić jakoś bardzo nam to nie przeszkadzało. Jest to naprawdę wspaniałe uczycie, kiedy skoczkowie, których oglądasz od wielu lat przechodzą koło ciebie tak blisko, że już bliżej się nie da, przybijają piątki, robią zdjęcia, rozdają autografy... Dla fanów skoków nie ma nic piękniejszego!
Jeżeli mam być szczera z skoków oddanych podczas kwalifikacji nie pamiętam nic. Cały czas skupiona byłam na tym, aby zrobić sobie z kimś zdjęcie i dostać jego autograf. Ale wcale nie żałuje! W moim telefonie zawitało 58 zdjęć ze skoczkami (a skakało 63) oraz 20 autografów :) Najważniejszym dla mnie zdjęciem było oczywiście zdjęcie z Kamilem Stochem! Dwukrotnie udało mi się również przybić z nim ''piątkę'' :) Oczywiście kwalifikacje wygrał Kamil Stoch, drugi był Piotr Żyła, a trzeci Karl Geiger. Wszyscy Polacy zakwalifikowali się do niedzielnego konkursu.
21.07.2018 - Nokaut polskich skoczków, czyli konkurs drużynowy


Przed zawodami na skoczniach w centrum Wisły odbyły się zawody dla młodych skoczków. Z tego co dobrze pamiętam najmłodszy zawodnik miał 6 lat! To było coś pięknego oglądnąć takie małe talenty, przyszłość polskich skoków narciarskich. Skakali zawodnicy m.in. z klubu Eve-nement Zakopane (założonego przez Kamila Stocha) oraz tacy zawodny jak Kuba Żyła (syn Piotrka Żyły) i Milena Hula (córka Stefana Huli).

Podczas sobotniego konkursu postanowiłam, że skupie się tylko na oglądaniu zawodów. Miałam sektor A3, więc bardzo dobry zarówno na zbieranie zdobyczy, jak i śledzenie rywalizacji. Trudno powiedzieć, że Polscy skoczkowie wygrali konkurs, oni znokautowali wszystkie pozostałe drużyny. Drudzy Niemcy tracili do naszych skoczków ponad 70 punktów! Trzecią drużyną tych zawodów była Norwegia. W porównaniu do kwalifikacji na skoczni im. Adama Małysza było dwa razy więcej kibiców i co za tym idzie, była również lepsza atmosfera.
Cieszę się, że miałam okazje dumnie razem z wszystkimi kibicami zaśpiewać ''Mazurka Dąbrowskiego''. To jest taka rzecz, którą każdy kibic powinien przeżyć na żywo! 
22.07.2018 - Powrót do rzeczywistości 
Niedziela była moim ostatnim dniem w Wiśle, nie miałam już na ten dzień zawodów biletów (niestety za szybko się wyprzedały). W drodze powrotnej udałam się jeszcze do Szczyrku, gdzie spędziłam miło popołudnie :)

57 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    https://paulin10.blogspot.com/2018/07/123-dani-ceballos.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super relacja też byłam na lgp możesz przeczytać moją relacje zapraszam serdecznie
    https://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna impreza,w Wiśle nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna! Wisłę bardzo polecam nawet nie ze względu na skoki ale jest to dobra baza wyjazdowa m.in do Szczyrku, Ustronia, Czech itp :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna relacja ;-) Widać, że wyjazd był udany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotorelacja :D Takie wydarzenie to super sprawa :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful post!!
    Have a look on my recent post.good day :)
    My New post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne wydarzenie!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa!
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam, ale bardzo chcę. Może w przyszłe wakacje :D Weekendowymi skokami owładną Mazurek

    OdpowiedzUsuń
  10. O prosze, świetna przygoda <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super relacje - trzymam kciuki za kolejne :)
    Zapraszam do siebie https://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam tam dwa lata temu i było fajnie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że trafiłaś do raju :) Gratuluję wspaniałej przygody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super, że udało Ci się zrobić zdjęcia i dostać autografy, noi ogólnie świetne wydarzenie :D

    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. To musiało być super przeżycie! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam niedawno w Wiśle, nawet dwa razy, pyszna kawę piłam i miód kupiłam.
    Czytam miedzy wierszami wielki entuzjazm:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisła jest piękna! Mam nadzieje, że również odwiedzę ją nie raz :)

      Usuń
  17. Amazing photo!
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  18. Super relacja. W ostatniej chwili niemal dowiedziałem się o zawodach, jednak coś w telewizji udało mi się obejrzeć. :) To na pewno jest dobry prognostyk na kolejne zawody letnie jak i na zimę już.

    :) Moim zdaniem cały mundial był bardzo dobry, ale mecz finałowy to już najlepszy chyba był.

    Gratuluję tych zdobyczy wszystkich. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna relacja. Bardzo ładne zdjęcia.

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/07/sesja-zdjeciowa-27.html

    OdpowiedzUsuń
  20. O rajcu! Super sprawa widzieć tyle znanych osób w jednym miejscu, a jeśli miałaś możliwość zrobienia zdjęcia, czy dostania autografu to już wg. fenomenalnie! Pozazdrościć.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie i ogólnie dla kibiców skoków taki wyjazd to spełnienie marzeń!

      Usuń
  21. Nie byłam jeszcze w Wiśle, ale z wielką chęcią się tam wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, że mogłaś być na tym wydarzeniu :D Gratuluje spełnienia marzeń :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O widzę, że byłaś bardzo blisko mnie, my w tym roku akurat nie daliśmy rady się wybrać ale jeżeli tylko czas pozwala to staramy się na konkursy do wisły zawitać. Super relacja! :) Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa relacja :) świetna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow,gratuluję tylu zdjęć ze skoczkami
    Zapraszam na mojego nowego bloga
    https://snowboardokiemkaroliny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, gratulację! :*
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To nie mój klimat, nie potrafię skupić uwagi na skokach niestety, ale dzięki za fotorelację!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje różne zainteresowania ale dzięki temu możemy się nimi dzielić :)

      Usuń