07:53

2# PORADNIK Przechowywanie autografów

Hejka! Kiedy wiemy jak napisać list 1# Poradnik, teraz pora na post, jak przechowywać nasze zdobycze. Przedstawię wam moim zdaniem najlepszy pomysł. Autografów nie należy trzymać luźno razem, bo tylko mogą się nam zniszczyć. Słyszałam również, że niektórzy trzymają autografy w kopertach w których je otrzymali. Wielkim minusem takiego rozwiązania jest to, że gdy chcemy sobie pooglądać nasze zdobycze trzeba za każdym razem je wyciągać.

Według mnie najlepszy jest segregator. Autografy wkładamy do koszulek i możemy je oglądać z dwóch stron. Takie segregatory nie są bardzo drogie, a są bardzo pojemne. 

Koszt: Cena segregatora ok. 15 zł + cena koszulek



Najczęściej otrzymuję autografy w standardowym rozmiarze, ale jednak zdarzają się olbrzymie kartki z podpisami. Takie autografy trzymam w antyramach - jest to droższa inwestycja, ale takie karty wyglądają rewelacyjnie.

Koszt: Cena za jedną antyrame od 15-30 zł 

Nie tak dawno temu udało mi się zrobić taką ścianę pamiątek na której wisi wiele autografy - mniejsze wybrane powtórki, zdjęcia z różnych zawodów, zdjęcia ze skoczami, a wszystko ładnie wypełniają plastrony, które udało mi się zdobyć. Jak możecie zauważyć jest jeszcze tam trochę wolnego miejsca, które mam zamiar wypełnić pamiątkami, zdjęciami z tegorocznego LGP Wisła :)

A wygląda to mniej więcej tak:


A wy jak przechowujecie swoje autografy? Może też macie swoją ścianę/półkę pamiątek? Koniecznie napiszcie mi w komentarzach! 

27 komentarzy:

  1. Piękna ściana z pamiątkami ;) Fajnie, że się rozwijasz też przez YT

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ściana :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Widać, że prawdziwa fanka skoków :) Fajny pomysł z tą ścianą.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściana super :) Jeśli chodzi o przechowywanie autografów również zdecydowanie polecam segregatory i koszulki A4, dzielone na 4 czyli format 10x15, jedna koszulka i można 8 kart z autografami umieścić w takiej koszulce. Tanie, wygodne i trwałe przechowywanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękną kolekcję, kiedyś miałam kilka autografów od gwiazd serialowych i trzymałam je w teczce. Teraz ostatnio zapragnęłam zdobyć autograf mojego ulubionego piłkarza Zlatana Ibrahimovića, ale wydaje mi się, że to pozostanie jedynie w moich marzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W największych snach bym nie marzyła, że będę mieć taką ścinę pamiątek z pufą całą w autografach oraz plastrony. Kiedyś marzenie teraz rzeczywistość. Pamiętaj marzenia się spełniają :)

      Usuń
  6. Swietna ściana :) gratuluję autografów :) widać ,że jesteś wielką fanką skoków :) Ja większość swoich autografów przechowuje w albumie a resztę też w segregatorach :) zapraszam do siebie www.grafki-ani.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ani jednego autografu. Nawet nie zastanawiałam się - czyj autograf oprawiłabym sobie w ramki. Chyba J.P.II ale On już nie żyje, więc autografu nie zdobędę. Nie jestem fanką - nikogo- O!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że segregator to najlepsza opcja, ścianka tez ciekawa, pod warunkiem, że mamy miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne dwie opcje, można wybrać w zależności od możliwości. :) Ja jak na razie mam na ścianach parę plakatów związanych z muzyką rockową, a w zeszycie mam już kilka biletów z koncertów. Mam też dwie płyty z autografami muzyków, można powiedzieć, że mam jakiś zaczątek kolekcji muzycznej. :)

    Jak na razie od kwietnia mniej więcej udało mi się zrobić w sumie 201 kilometrów.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne pomysły! :) Fajnie mieć taką pasję jak zbieranie autografów, wymaga dużego zaangażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Na pierwszy rzut oka widać, że kochasz skoki narciarskie :D
    Segregator to chyba faktycznie najlepsza opcja na przechowywanie autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, segregator jest dobrym wyjściem. Aż mi się przypomniały czasy karteczek, które się do takich "olbrzymich zeszytów" zbierało.
    Fajny kącik, dobrze zagospodarowany i uroczy na swój sposób. Zrobię coś podobnego z rysunkami jak tylko zacznę bardziej ogarniać remont pokoju. xD
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swój od Jankesa zgubiłam gdzieś w książkach:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja swoje zbiory trzymam w albumach samoprzylepnych,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń