piątek, 26 sierpnia 2016

Recenzja Książki Ronda Rousey  Moja Walka/ Twoja Walka
Hejka! Niestety do końca wakacji pozostało tylko kilka dni, ale zawszę jest dobry czas na przeczytanie ciekawej książki.  Ostatnia recenzja  książki Thomasa Morgensterna spodobała się wam, więc mam dla was nową recenzję tym razem jest to autobiografia Rondy Rousey.


                       
Na początku krótko o samej książce. Książka jest w miękkiej oprawie i zawiera 320 stron, autorką jest Legenda MMA Ronda Rousey. Rok wydania 2016, Wydawnictwo Sine Qua Non.


                               

 Powiem tak,ja wcale nie interesuję się sztukami walk, ani trochę gdy lecą w telewizji od razu je przełączam na inny kanał. Ale książka jest bardzo ciekawa, czyta się ją bardzo szybko bo rozdziały są krótkie. Każdy rozdział zaczyna się ,,Złotą Myślą''. Każda taka złota myśl poparta jest historią z życia Rondy, która ją czegoś nauczyła.

                              

Historia zaczyna się praktycznie od pierwszych momentów życia, które Rousey pamięta. Masa tekstu jest poświęcona jej Mamie, tak naprawdę aż do ostatnich stron. Książka przedstawia ile Rodna musiała poświeci, początki byłą bardzo ciężkie, sypiała w aucie, mieszkała bez ogrzewania, Opowiada o swoich miłościach, śmierci Ojca, ile kosztowała ją każda porażka. To wszystko, plus ciężka praca i kolejne niepowodzenia, które do dziś zbudowały „Rowdy” na osobę, która nigdy nie zamieniłaby dotychczasowych porażek na nic innego. Tylko dzięki temu potrafiła wspiąć się na wyżyny miana jednej z „najniebezpieczniejszych kobiet świata w sporcie” i tych najlepiej opłacanych

Najbardziej podoba się początek książki który zaczyna się
  Dlaczego Walczę
''Jestem Wojowniczką. Aby być wojownikiem, trzeba mieć w sobie pasję. Ja mam jej tyle, że trudno mi ją wręcz okiełznać.''' (...) Nauczyłam się, jak walczyć i jak wygrywać. Niezależnie od tego, na jakie bariery się natkniesz i kto będziesz próbował ci przeszkodzić, zawsze istnieje droga do zwycięstwa.
Oto jak wyglądała moja.''



Książka Daje MEGA MOTYWACJĘ do działania, skłania do wielu przemyśleń, pomaga odnaleźć wiarę w siebie i siłę do przezwyciężania przeszkód. Nie tylko w sporcie, ale na wszystkich płaszczyznach życia.

Mam nadzieje że podobała się wam dzisiejsza recenzja, napiszcie co o niej sądzicie, może czytaliście książkę Rondy ? A jeśli nie to jest dostępna między innymi w Empiku, Matrasie, i Bonito:) Życzę wam miłej końcówki Wakacji :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja. Zapraszam do mnie https://autografyjr.blogspot.com/2016/08/roman-czejarek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/08/50-luca-egloff-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja. Podoba mi się, jednak uważam że ta książka to nie jest do końca moja tematyka. Zdecydowani bardziej folę biografię o kierowcach F1.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Każdy ma swoje ulubione tematy, Biografie o kierowcach F1, też wydają się ciekawe :)

      Usuń
  4. Gratuluje:)
    zapraszam na nowy post:
    http://autografyryska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda również nie interesuje się sztukami walki, ale książka zapowiada się ciekawie ;) zapraszam :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/08/45-lukas-hlava-filmik-dla-davida.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń