12:00

Teksty na podryw dla fana skoków narciarskich!

Walentynki w powietrzu czuć już coraz bardziej, ale nie tylko 14 luty jest dobrym dniem, aby powiedzieć innej osobie coś miłego, czy to na stopniu koleżeńskim, czy też w bardziej zaawansowanej relacji. Dzisiaj bardzo wyjątkowy posty, ponieważ poznacie najlepsze teksty na podryw, które  z pewnością zadziałają na fana albo fankę skoków narciarskich! Warto dodać trochę humoru temu dniu, odbierzcie to z przymrużeniem oka. 

Dlaczego te teksty są głupie, ale zarazem też genialne? A to dlatego, że większość z tych tekstów jest w stanie rozumieć tylko fan skoków, gdyż odnoszą się głównie do tej dyscypliny. Zamiast fance skoków powiedzieć ''Masz ładne oczy'', możesz powiedzieć ''Twoje oczy są tak piękne, jak widok z belki na Holmenkollbakken''. To już nie taki banalny tekst jak ten pierwszy przez co oczywiście jest znacznie ciekawszy.

- Nie zapytam ciebie, czy bolało jak spadłaś z nieba, bo z pewnością wylądowałaś z telemarkiem

- Zawsze chciałem być jak Stefan Kraft...Zostaniesz moim Michealem?


- Nie bądź dla mnie niedostępny, jak Turniej Czterech Skoczni dla Simona Ammanna.

- Twoje oczy są tak piękne, jak widok z belki na Holmenkollbakken


- Jesteśmy, jak dwie narty do pary. Tylko nie ucieknij ode mnie jak Slatnarka od Cene

- Twoje piękno tak onieśmiela, że nawet król twittera Mackenzie nie wiedziałby, co powiedzieć


- Jak widzę ciebie, to ciśnienie mi skacze jak Kamil w 2018 roku.

- Gdybyś był skoczkiem miałbyś więcej hotek niż Wellinger


- Pocałuj mnie jeśli się mylę. Kazachstan prowadzi w Pucharze Narodów?

- Jesteś tak wyjątkowa, jak dobre skoki Stursy



Źródło: Wattpad, Wellingersangel

8 komentarzy:

  1. Najlepszy tekst to:"Jak widzę ciebie to ciśnienie mi skacze jak Kamil w 2018 roku":D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha niezłe :D Uśmiałam się z niektórych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jumping looks far too scary for me, haha! :)

    Hope that you are having a good weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te teksty, pomyslowe skojarzenia. Mozna.sie szeroko usmiechnac. Mnie najbardziej rozbrajaja teksty Piotrka Zyly i jego smiech. Jak on mi poprawia humor tymi wywiadami. Wspanialy jest nasz Mistrz Zyla. Wkurzaja mnie ludzie co sie go czepiaja na sile. Tacy ludzie sa potrzebni jak on. Ciesze sie ze wygral te Mistrzostwa i pokazal niedowiarkom ze mozna. W ogole nasi dostarczyli nam ostatnio duzo pieknych emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Bardzo brakuje nam takich ludzi jak Piotr Żyła.

      Usuń
  5. Spoko :) uśmiechnąłem się kilka razy

    OdpowiedzUsuń