12:00

7# Urodziny skoczków - Listopad

- Florian Altenburger urodził się 02.11.1993 roku  
- Clemens Leitner urodził się  07.11.1998 roku 
- Janni Reisenauer urodził się również 07.11, ale rok wcześniej bo w 1997 roku

- Julian Hahn urodził się także 07.11.1997 roku
- Markus Rupitsch urodził się 08.11.1997 roku 
- Ryoyu Kobayashi urodził się także 08.11, ale w 1996 w Hachimantai
- Konstantin Sokolenko urodził się  09.11.1987 roku w Leninogorsku
- Cestmir Kozisek urodził się 09.11.1991 roku 
- Miran Zupancic urodził się 11.11.1989 roku w Zagorju ob Savi 

- Philipp Aschenwald urodził się 12.11.1995 roku 
- Roman Sergieevich Trofimov urodził się  19.11.1989 roku 
- Constantin Schmid urodził się 27.11.1999 roku  
- Patrick Gasienica urodził się 28.11.1998 roku  

14 komentarzy:

  1. Sporo z nich obchodzi wspólnie urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie każdy z nich jest młodszy ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na skoczniach mamy coraz więcej młodych skoczków :)

      Usuń
  3. Sporo ich :) Ale przyznam, że większości nie kojarzę po nazwiskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość nazwisk tutaj to akurat skoczkowie, którzy dopiero odnoszą swoje pierwsze większe sukcesy :)

      Usuń
  4. O proszę, Patrick Gasienica urodził się tego samego dnia co ja 😁
    Podziwiam go (zresztą tak jak wszystkich skoczków) za umiejętności, tym bardziej że większość z nich jest ode mnie młodsza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również z wyprzedzeniem najlepsze życzenia dla ciebie! Oj to prawda skoczkowie budzą wielki podziw.

      Usuń
  5. So many November birthdays! :)

    Hope that your week is off to a good start :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obchodzę dopiero w kwietniu. U mnie w domu oglądanie skoków co roku to już tradycja rodzinna, bardzo lubię skoki narciarskie kibicować przed tv. Zapraszam na mojego bloga o podróżach, które są moją pasją jedną z wielu https://anetabartczak-mojepodroze.blogspot.com/2020/10/odz.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo cieszę się, że mamy tutaj kolejnego kibica skoków!

      Usuń