12:41

Reklamy z udziałem polskich skoczków narciarskich

Grudzień w dużym stopniu kojarzy mi się z reklamami, w których głównymi bohaterami są skoczkowie narciarscy. Przygotowałam dla was kilka najpopularniejszych reklam z udziałem naszych zawodników - od Adama Małysza, aż po obecnie skaczących Polaków. 

Reklamy z udziałem Adama Małysza

Część z was pamięta może genialną reklamę z 2001 roku z Adamem Małyszem w roli głównej. Co jadają mistrzowie skoczni? Bułkę z bananem! Twórcy wykorzystali i popularność Małysza, i jego dietę składającą się w dużej mierze z...bułki z bananem. Efekt jest taki, że minęło kilkanaście lat, a ludzie dalej pamiętają ten wspaniały filmik! Reklama jest bardzo humorystyczna i do dzisiaj podbija serce niejednego fana ''Małyszomanii''.  LINK do reklamy. 

W 2002 roku Adam Małysz zajadał się czekoladą.... ''znajdował pasję w każdym jej kawałku''. Dokładnie chodzi tutaj o czekoladę firmy Goplan. Jako ciekawostkę można dodać, że w reklamie wystąpiła (jeszcze wtedy bardzo mała) córka Adama. LINK do reklamy. 

Powinniście kojarzyć także reklamę herbaty Teekanne, gdzie również w roli głównej wystąpił Adam Małysz.   

Najaktualniejsza jest reklama Play, którą mogliśmy oglądać w telewizji rok temu (2017 rok). Kampania przedstawiała nowość w Play na kartę. Mowa o promocji, w której można było otrzymać 50 GB i 500 zł do wykorzystania na rozmowy i SMS-y.  LINK do reklamy.

Przez te wszystkie lata popularności Małysza, na jego koncie uzbierało się sporo reklam m.in. Lotto, czekolada Goplana, Generalli, Wyniary,  Poczta Polska, Skoda, Play.


Reklamy z udziałem Piotra Żyły



Nie ma co ukrywać, że Piotrek Żyła jest bardzo lubianym skoczkiem, a jego wywiady zyskują zawsze największą popularność. W swojej debiutanckiej reklamie Piotrek reklamował paluszki, tak po prostu paluszki beskidzkie. Hasło reklamowe tej kampanii brzmiało ''Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z tobą''. Musicie przyznać, że ''Wiewiór z Wisły'' idealnie pasuje do tego hasła, gdyż przed kamerami, kibicami, jest po prostu sobą! Premiera reklamy miała miejsce w 2013 roku.

"Pobawiłem się też trochę w aktora. Raczej nie nadaję się do tego. Choć taki wieśniak w reklamie nawet jest śmieszny. Ale co tam, spróbowałem i wiem, że wolę skoki. Przynajmniej podjadłem sobie trochę na planie"







Piotr Żyła wystąpił również we wspólnej reklamie Orange i Samsunga. Promował tam zakup smartfonów Samsung oraz konkurs, w którym główną nagrodą był wyjazd do Soczi. Reklamy są bardzo w stylu Piotra Żyły -  zresztą sprawdźcie sami 1 Link do reklamy/ 2 Link do reklamy. 


Reklamy z udziałem Kamila Stocha

Kampania 4F z 2014 roku z udziałem Kamila Stocha miała charakter wizerunkowy. Zachęcała do aktywnego trybu życia i sportowej rywalizacji. Akcja, prowadzona pod hasłem ''Challenge yourself. Every day''. W reklamach Kamil prezentował różne ubrania z kolekcji 4F.  Eksperci od marketingu sportowego szacowali, że za udział w kampanii Kamil mógł zarobić nawet 500 tys. zł.
Bardzo dobrze powinniście kojarzyć najnowszą kampanie z udziałem Kamila Stocha, gdyż ostatnio na jej temat poświęciłam cały wpis. Mowa tutaj o kampanii "4F x 100CH: Każda historia ma swój początek". Kamil Stoch reklamuje w niej limitowaną kolekcje jego ubrań, które można zakupić w sklepach 4F. 


Reklamy z udziałem polskich skoczków


W 2014 roku bohaterami kampanii reklamowej Play, została polska drużyna skoczków narciarskich. Zadaniem kampanii było podkreślenie dużego zasięgu tej sieci. W reklamie tej pojawili się czterej skoczkowie: Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Klemens Murańka i Janek Ziobro. Akcja reklamowa Play była prowadzona głównie w telewizji, Internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży.

W 2017 roku do grona ambasadorów marki Vistula dołączyli polscy skoczkowie narciarscy: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki. W ramach współpracy Vistula przygotowała skoczkom narciarskim zestawy ubrań uszytych na miarę w postaci trzyczęściowych garniturów, koszul, marynarek i spodni, w których sportowcy będą występować podczas oficjalnych wyjść, wymagających stroju formalnego. Skoczkowie w roli modeli? LINK 
Początkiem nowego 2018 roku Grupa LOTOS wystartowała z kolejną odsłoną kampanii ''NAJ nie bierze się znikąd''. Tym razem tematem były paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła.
    Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot wystąpili w kampanii promującej modele SUV marki Renault. Kampania jest realizowana pod hasłem ''Dołącz do drużyny Renault'' i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich. Celem akcji jest zachęcenie odbiorców do skorzystania ze specjalnej oferty.


    Jakiś czas temu marka słodyczy Milka została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Twarzami Milki zostali Kamil Stoch, Stefan Hula, Maciej Kot, Piotr Żyła i Jakub Wolny. Brakuje wśród nich Dawida Kubackiego, który ma kontrakt z konkurencyjną marką Manner. Informacja o sponsorowaniu naszej reprezentacji została też umieszczona na opakowaniach mlecznej czekolady Milka, która będzie promowana jako ''ulubiona czekolada polskich skoczków''.



    Ponadto w ramach projektu wspierania młodych skoczków będą przekazywane dodatkowe środki na szkolenie najmłodszych adeptów skoków narciarskich. W pierwszej kolejności producent Milki przekaże klubom dopasowane do potrzeb młodych zawodników kaski narciarskie oraz zapewni im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Zapewni także szkolenia dla trenerów.  

    52 komentarze:

    1. Bardzo oryginalny pomysł na posta :D Mi najbardziej się spodobała kampania Stocha do 4F :) Ja również tobie życzę Wesołych Świąt! <3

      http://weruczyta.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. Wesołych Świąt ! Zapraszam na nowu post :)
      https://paulin10.blogspot.com/2018/12/171-alvaro-arbeloa.html

      OdpowiedzUsuń
    3. Chyba pamiętam wszystkie :)
      Zdrowych i wesołych świąt.

      OdpowiedzUsuń
    4. Kojarzę jedynie Adama Małysza jak był w reklamie playa :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
      wy-stardoll.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    5. Małysz to pikuś w porównaniu z Lewandowskim czy innymi piłkarzami, czego oni nie reklamują!
      Mam mieszane bardzo odczucia.
      Miłego świętowania!

      OdpowiedzUsuń
    6. Wiesz, że nie wiedziałam! Tym bardziej te starsze reklamy są dla mnie nowością :)

      Pozdrawiam
      Sara's City

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dla mnie również kilka reklam było zupełną nowością szczególnie reklamy z udziałem Adama Małysza :)

        Usuń
    7. na niektórych był jeszcze taki młody :D Pamiętam tą gdzie reklamował herbatę :D

      Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

      OdpowiedzUsuń
    8. No i kolejny raz zaskakujesz mega ciekawym wpisem :)
      http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    9. Znam wszystkie reklamy z udziałem Adama Małysza :D
      Sandicious

      OdpowiedzUsuń
    10. Muszę zobaczyć reklamę z Piotrem Żyłą :D

      OdpowiedzUsuń
    11. SO Beautiful post, from beginning to end of post.You want Shop for the ideal affordable SATIN BRIDESMAID DRESSES in Bridesmaid.Design's wide variety of lovely wedding party dresses.

      OdpowiedzUsuń
    12. Reklamy z Małyszem znam i widziałam wszystkie.
      Serdecznie pozdrawiam.
      www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Część tych reklam widziałem. Muszę powiedzieć, że akurat skoczkowie mając sukcesy w pełni zasługują na taką możliwość dodatkowego zarobku. Bo tacy piłkarze nożni już jakby mniej.

      Niedługo kolejne emocje związane ze skokami, trochę brakowało mi skoków w Święta. :)

      Wszystko się tak złożyło dobrze w te Święta dla mnie.

      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    14. Adam to naprawdę sporo produktów promował:)

      OdpowiedzUsuń
    15. Ciekawy pomysł na wpis. Niektóre reklamy z Małyszem pamiętam ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Bardzo fajny i ciekawy wpis.
      Zapraszam na nowy post.
      https://snowboardokiemkaroliny.blogspot.com/2018/12/26.html

      OdpowiedzUsuń
    17. WOW podziwiam cię że jesteś tak skrupulatna w tym temacie ;) może dziennikarstwo ;p

      OdpowiedzUsuń
    18. Reklamy to połowa sukcesu w biznesie, bardzo fajną sprawą są murale w formie reklam.

      OdpowiedzUsuń
    19. Każda forma reklamy jest dobra, wiadomo jeżeli naszą działalność reklamuje sławna osoba ponieważ każdy zapamięta produkt/usługę po przez sławną osobę.

      OdpowiedzUsuń
    20. Często nie zdajemy sobie sprawy że reklamy też są obostrzone przepisami prawnymi więc przed emitowaniem reklamy warto jest je poznać.

      OdpowiedzUsuń
    21. Pamiętam te reklamy. Teraz wiele większych firm zaprasza do udziału w reklamach znanych sportowców. Małe przedsiębiorstwa muszą korzystać z innych, bardziej przyziemnych form reklam. Dobrym przykładem są tutaj długopisy firmowe z nadrukiem, gdzie można zamieścić logo swojej firmy. Sam stosuję tę metodę bo długopisy to jeden z najtańszych nośników reklamy :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Takie reklamy trafiają do odbiorców.

      OdpowiedzUsuń
    23. Warto sobie przemyśleć skuteczną strategię marketingową. Tym bardziej, że narzędzi to nie brakuje, tylko trzeba o nich wiedzieć. Można o takich nawet z blogów jak http://socialon.pl/ sporo się dowiedzieć. Obecnie na marketing szeptany wiele firm stawia, skuteczny jest i dzięki niemu do szerokiej grupy odbiorców można trafić. Jednak internet dużo zmienił.

      OdpowiedzUsuń
    24. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

      OdpowiedzUsuń
    25. W dzisiejszych czasach tego typu spory reklamowe są na prawdę bardzo popularne i moim zdaniem bardzo ocieplają wizerunek firmy. Przygotowaniem tego typu video marketingu zajmuje się między innymi firma alphacreation i jeśli jesteście zainteresowani stworzeniem takiej promocji, polecam wam właśnie z nimi się skontaktować

      OdpowiedzUsuń
    26. Skoro jesteśmy już w temacie reklamy to polecam zainteresować się formą reklamy, jaką oferuje firma https://push-ad.com/rozwiazania-dla-branz/ Znajdziecie tam sobie informacje o tym, jak działają powiadomienia, które są wyświetlane na różnych ekranach i urządzeniach.

      OdpowiedzUsuń
    27. Zawsze znane osoby w reklamie zdecydowanie bardziej przykuwają uwagę potencjalnych klientów, tak to działa. Wiadomo, że najlepiej żeby skuteczną reklamą zajęli się specjaliści. Są profesjonalne agencje marketingowe jak seomamut.pl , którym takie zadania można powierzać. Znają się na tym co robią i mają w tym duże doświadczenie.

      OdpowiedzUsuń
    28. Ja bardzo lubię reklamy w postaci filmów reklamowych, ponieważ można najbardziej zwrócić na taką reklamę uwagę i można zadbać o to, aby trafiła ona do jak najwięcej osób. Dlatego uważam, że w taką reklamę zawsze najlepiej inwestować.

      OdpowiedzUsuń
    29. To tak jest, że jeśli w danej reklamie biorą udział tacy sportowcy, czy inne znane i rozpoznawalne osoby, to bardziej się taką reklamę zapamiętuje. Też popularne mogą być różnego rodzaju gadżety reklamowe, zwłaszcza takie które mogą być przydatne. Każdy się z takiego cieszy. Dlatego warto wybierać różne formy reklamy.

      OdpowiedzUsuń
    30. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

      OdpowiedzUsuń
    31. Reklama w internecie to podstawa! Ja ostatnio sporo czytam na temat reklamy w sieci na https://inspiracjemarketingowe.pl/jakie-posty-publikowac-aby-zwiekszyc-aktywnosc-uzytkownikow/. To dla mnie bardzo ważny temat. W przyszłym roku otwieram własną firmę.

      OdpowiedzUsuń
    32. Fajnie te reklamy wyglądały

      OdpowiedzUsuń
    33. No najróżniejsze stosuje się metody promowania firmy - dlatego trzeba sobie wszystko dobrze przemyśleć w tym aspekcie. A tutaj https://funkymedia.pl/marketing/ecommerce/analiza-serwisu-shein-com-sprytne-metody-pozyskiwania-klientow-przez-chinskiego-giganta też macie ciekawy wpis, gdzie dowiecie się przykładowo - jak Shein przyciąga uwagę klientów?

      OdpowiedzUsuń