piątek, 14 kwietnia 2017

Clemens Aigner- Plastron 

Hejka! Pewnie słyszeliście o problemach zdrowotnych Ronana Lamy Chappuis, u którego wykryto nowotwora kości, Wyniki wykazały łagodnego nowotwora, wymagający szybkiego działania. Chory fragment zostanie usunięty, a następnie Ronana czeka przeszczep. Na facebook'u jest akcja, w której trzeba zrobić sobie zdjęcie z kartką na której napiszecie coś dla Ronana ( Bądź silny, jesteśmy z tobą itp.) Po angielsku albo po francusku zdjęcia możecie przesyłać na mój adres email, ja przekaże wszystkie zdjęcia organizatorką, akacja trawa do 1 maja.
Dzisiaj tak jak widzicie po tytule , chce się podzielić z Wami moim plastronem, który otrzymałam od Clemensa Aignera, jestem bardzo szczęśliwa ponieważ, jest to mój pierwszy plastron, od początku kiedy oglądam skoki moim wielkim marzeniem było mieć taką pamiątkę. Cieszy mnie on jeszcze dodatkowo ponieważ pochodzi z Turnieju Czterech Skoczni :)


   Czas Oczekiwania48 dni 
   Dedykacja: Brak   
   Jak zdobyłam:  Napisałam na adres:     Clemens Aigner
                                                             Padasterweg 
   6150 Steinach a. Br.     
     Austria                
        
Plastron, który otrzymałam od Clemensa :) 


Życzę Wam ciepłych i udanych świąt Wielkanocnych. Niech to będzie czas spędzony w gronie Rodziny, w miłej atmosferze, radość i dobry nastrój :) Życzę wszystkiego co najlepsze; zdrowia, miłości, nadziei oraz pysznego śniadania wielkanocnego a w poniedziałek mokrego Śmigusa Dyngusa!


A wy macie w swojej kolekcji jakieś plastrony? Wesołych Świat! :* 

38 komentarzy:

  1. Gratuluje plastronu (;
    Zycze Wesolych swiat
    Niestety plastronu jeszcze nie posiadam /;
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Kiedyś na pewno uda ci się zdobyć! :)

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje! Pierwszy plastron jest zawsze wyjątkowy :)
    Ja posiadam w swojej kolekcji plastronów!
    Wesołych Świąt!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/04/64-karl-geiger-2-plastron_15.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję raz jeszcze :)
    Ja posiadam dwa plastrony od Luci i Kuby Kota. A od Clemensa akurat dostałam akredytację :)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt (również raz jeszcze :D)

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Akredytacja jest również świetną pamiątką :)

      Usuń
  4. Wow, świetny plastron i to z tak wyjątkowego turnieju, gratulacje :D Aktualnie posiadam 3, jednak mam nadzieję, że kolekcja będzie się coraz bardziej powiększać :) Sama czekam na list od Clemensa, może też zdobędę coś ciekawego ;) Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/13-ukasz-zygado.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Clemens na pewno wyślę ci jakąś pamiątkę :)

      Usuń
  5. Gratulacje!
    Wesołych świąt ;)
    https://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Również życzę Wesołych Świąt! Plastron posiadam aktu1alnie jeden, ale to i tak dużo biorąc pod uwagę moje szczęście do nich. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pierwszy plastron to dobry początek do zbierania kolejnych :)

      Usuń
  7. Nie mam plastronu.Gratuluje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie posiadam żadnego ale być może niedługo się to zmieni:)
    Gratuluję twojego!
    http://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/04/maciej-kot.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uda ci się zdobyć plastron! Dziękuję :)

      Usuń
  9. Ale świetnie, że udało Ci się zdobyć plastron! Trochę czekania było, ale jak widać naprawdę warto było. Oby więcej ^^
    Nie słyszałam, ale trzymam kciuki, żeby z tego wyszedł. Akcja jest naprawdę pomysłowa i na pewno doda mu to wiele sił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie :) gratulacje ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, ja byłabym zachwycona samym zdjęciem z autografem, a tu jeszcze plastron!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam autograf jest cenną pamiątką a co dopiero Plastron! :)

      Usuń
  12. Świetna pamiątka, oby jak najwięcej takich! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/04/264-medhi-benatia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję otrzymania plastronu.Mam nadzieję,że Ronana Lamy Chappuis szybko wróci do zdrowia.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  15. Gratulacje. Mam bardzo dużo plastronow w swojej kolekcji.

    Zapraszam do mnie, dzisiaj własnie plastron:

    http://autografywiktorii.blogspot.com/2017/05/63-eric-frenzel-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tylko pozazdrościć takiej kolekcji plastronów :)

      Usuń