środa, 10 sierpnia 2016

Andrea Morassi
Cześć Kochani! Witam was bardzo serdecznie w dawno nie widzianym poście na moim blogu. Mam dzisiaj dla was autograf Andreasa Morassi. Również mam dla was przygotowane nowe, inne posty niezwiązane ze skokami ale mam nadzieje że się wam spodobają :)

Andrea Morassi (ur. 30 sierpnia 1988 w Tolmezzo[1]) - włoski skoczek narciarski. Występuje w barwach klubu narciarskiego C.S. ForestaleZaczął uprawiać skoki w wieku siedmiu lat[2]. W Pucharze Kontynentalnym debiutował pod koniec 2004 roku. Zajął wtedy 47. pozycję. W Pucharze Świata zadebiutował w Engelbergu w 2005 roku. W 2006 roku Andrea Morassi zdobył brązowy medal mistrzostw świata juniorów w skokach narciarskich na normalnej skoczni w Kranju[3].

 Czas Oczekiwania: 15 dni 
 Dedykacja: Brak  
 Jak zdobyłam: Napisałam na adres email: info@ski-skisprung.com




Wczoraj został ogłoszony program LPK w Wiśle, wybiera się ktoś ? ^^  A już w tą niedziele pojawi się nowy post!
 Wypchanych skrzynek :)) 

23 komentarze:

  1. Gratulacje!

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2016/08/47-klemens-muranka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję! ;)
    I ja się wybieram na LPK, już się nie mogę doczekać :)
    https://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/08/relacja-z-memoriau-olimpijczykow-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! No to możliwe że się spotkamy :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/08/119-magdalena-lamparska.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karta:-)
    Dawno pisałaś emaila?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! O już dawno, ale z tego co wiem to ciągle wysyłają :)

      Usuń