sobota, 18 czerwca 2016

Spotkanie Z Piotrkiem Żyłą i Olkiem Zniszczołem! 
Cześć Kochani! Dawno na blogu nie było nowego postu, ale za to mam dla was trochę inny ale bardzo ważny wpis <3. 14 Czerwca wzięłam udział w spotkaniu z Piotrkiem Żyłą i Olkiem Zniszczołem w ramach akcji ,,Tworzywa – materiały przyszłości” w Tarnowie. Postaram się wam krótko opisać to spotkanie :)



Na miejscu były Namioty ze stoiskami tematycznymi, np. „Grupa Azoty – ciekawe zastosowania tworzyw sztucznych”, „Tworzywa w motoryzacji”, „Zastosowanie tworzyw w sporcie”,
Były organizowane również konkursy nad którymi czuwali nasi skoczkowie ^^ 


Cała impreza trwała od 9 do 17. Ja pojechałam tam zaraz po szkole ze znajomymi. Udało nam się bo w tym czasie nie było tam ludzi, więc mogliśmy na spokojnie porozmawiać ze skoczkami, wziąć  autografy i porobić sobie zdjęcia.
Oczywiście jak to Piotrek musiał sobie zażartować i powiedział nam że mogą dać nam autografy  na małych karteczkach, które okazały się wielkimi naprawdę wielkimi kartkami. 



 Całe spotkanie oceniam pozytywnie, na pewno długo pozostanie w mojej pamięci. Spełniłam Swoje Marzenie z czego się bardzo cieszę. Tak jak już pisałam wcześniej mogłam sobie z nimi  porozmawiać bo podczas zawodów nie ma na to czasu. Piotrek i Olek są bardzo mili, poczucia humoru im też nie brakuje, widać że bardzo się cieszą że ludzie coraz bardziej interesują się skokami. Oprócz autografów posiadam również wspólne zdjęcie :)) Tutaj  Dodałam kilka zdjęć z: Tarnów.in :)

Napiszcie mi czy dzisiejszy post wam się spodobał. ^^  A może wy spotkaliście jakiś skoczków? 
Do następnego Postu! ;* 





16 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ciekawa relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zapraszam do mnie:
    http://autografy-julii.blogspot.com/2016/06/autograf-17-klemens-muranka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, serdeczne gratulacje! :) ja niestety o tym spotkaniu dowiedziałam się za późno, bo w dniu kiedy się odbywało i nie dałam rady dotrzeć, a tak to na pewno by była i w zrobiła ten wymarzony wywiad z Olkiem, którego nie udało mi się zrobić na konferencji :D i gratuluję autografów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Jeszcze na pewno będą organizowane takie spotkania i będziesz miała okazje przeprowadzić wywiad ^^

      Usuń
  4. Gratulacje! Fajna relacja :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/06/40-clemens-aigner_18.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)Super relacja :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/06/97-agnieszka-grochowska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję autografów i samego spotkania z chłopakami :)

    OdpowiedzUsuń