10:40

Spotkanie z Piotrkiem Żyłą i Olkiem Zniszczołem!

Dzisiaj przygotowałam dla was krótką relację ze spotkania ze skoczkami narciarskimi, które odbyło się 14 czerwca w Tarnowie. W ramach akcji ''Tworzywa - materiały przyszłości'' z mieszkańcami miasta mieli możliwość spotkania Piotra Żyły oraz Aleksandra Zniszczoła. 

Na miejscu przygotowane były namioty ze stoiskami tematycznymi, np. ''Grupa Azoty – ciekawe zastosowania tworzyw sztucznych'', ''Tworzywa w motoryzacji'', ''Zastosowanie tworzyw w sporcie''.  Organizowane były również konkursy nad którymi czuwali nasi skoczkowie! Cała impreza trwała godziny od 9 do 17. Ja na miejsce udałam się zaraz po szkole wraz z moi znajomymi. Trzeba przyznać, że szczęście w tym dniu bardzo nam sprzyjało. Akurat w tym czasie, kiedy przyjechaliśmy, nie było nikogo, dlatego mogliśmy na spokojnie porozmawiać ze skoczkami, zebrać autografy i porobić pamiątkowe zdjęcia. Oczywiście jak to Piotrek musiał sobie zażartować i powiedział nam, że autografy  ma na takich małych karteczkach, które okazały się wielkimi plakatami.

15 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ciekawa relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zapraszam do mnie:
    http://autografy-julii.blogspot.com/2016/06/autograf-17-klemens-muranka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, serdeczne gratulacje! :) ja niestety o tym spotkaniu dowiedziałam się za późno, bo w dniu kiedy się odbywało i nie dałam rady dotrzeć, a tak to na pewno by była i w zrobiła ten wymarzony wywiad z Olkiem, którego nie udało mi się zrobić na konferencji :D i gratuluję autografów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Jeszcze na pewno będą organizowane takie spotkania i będziesz miała okazje przeprowadzić wywiad ^^

      Usuń
  4. Gratulacje! Fajna relacja :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/06/40-clemens-aigner_18.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)Super relacja :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/06/97-agnieszka-grochowska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję autografów i samego spotkania z chłopakami :)

    OdpowiedzUsuń