niedziela, 3 kwietnia 2016

Kamil Stoch                                                                 

Dzisiejszy autograf, który przedstawię, należy dwukrotnego Mistrza Olimpijskiego- Kamila Stocha :)
Kamil Stoch (ur. 25 maja 1987 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu KS Eve-nement Zakopane, dwukrotny mistrz olimpijski z 2014, indywidualny mistrz świata z 2013 i dwukrotny drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata (z 2013 i z 2015), dwukrotny drużynowy wicemistrz świata juniorów (z 2004 i z 2005), zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2013/2014

Czas Oczekiwania:  Nie całe 2 Miesiące
Dedykacja: Tak 




Jak zdobyłam: Wysłałam prośbę o na Adres : 

Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane



                                Aktualizacja 24.01.2016


Hejka! Właśnie wróciłam z PŚ Zakopane, było cudownie! Zapraszam też was do przeczytania Relacji z mojego pobytu. Wracam z Autografem Kamila Stocha, którego nie muszę wam przedstawiać :)) 

Czas Oczekiwania: ----
Dedykacja: Brak 



                                                  
                                                Jak zdobyłam: Podczas PŚ Zakopane 2016 

1 komentarz:

  1. Gratuluje podpisu! Ja wysyłam prośbę i czekam na odpowiedź :) :*

    OdpowiedzUsuń