piątek, 22 kwietnia 2016



Nagroda Kamiland

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z troszeczkę innym postem. Chciałabym wam  opowiedzieć o mojej koszulce i czapce z kolekcji Kamila Stocha i w jaki sposób je zdobyłam :).

Na początku krótko o sklepie Kamila:
Kamil początkiem tego roku założył swój własny sklep-  Kamiland. Możemy kupić tam czapki, koszulki, kurtki, breloki, torby i magnesy z kolekcji Kamila Stocha. Powiem wam szczerze że te wszystkie rzeczy są przepiękne!


W jaki sposób zdobyłam czapkę i koszulkę:
W lutym sklep Kamila na Facebook'u zorganizował konkurs było do rozdania 15 nagród. Trzeba było po prostu napisać dlaczego ta rzecz ma trafić do ciebie. Dodatkowo osoba która zdobędzie najwięcej polubień automatycznie zgarnia jedną wybraną nagrodę z listy. Komentarzy konkursowych było ponad 150 i wiedziałam że moje szanse są nie wielkie, ale tak bardzo chciała zdobyć koszulkę, więc postanowiłam że zdobędę najwięcej ,,like,,. Nie będę ukrywać że było bardzo ciężko, po powrocie ze szkoły sprawdzałam Facebooka i paczyłam ile kto ma polubień i prosiłam żeby ktoś mi jeszcze polubił. ( Z góry chce wyprzedzić wszystkie komentarze o tym że wymuszam ,,like,, ja prosiłam o to moich znajomych, ci znajomi powiedzieli innym o tym konkursie i mi polubili i tak w kółko, nie wymuszałam od nikogo, oni sami mi pomagali). I kochani udało mi się miałam 386 polubień! Byłam na prawdę bardzo szczęśliwa!^^. Pewnie się zastanawiać jak zdobyłam czapkę, a właściwie tą czapkę zdobyła moja mama, która również brała udział w tym konkursie, napisała sama komentarz. I kiedy ogłoszono wyniki i powiedziała mi o tym, powiem szczerze że w to nie uwierzyłam w to. Ale jednak :D.
Na przesyłki czekałam tydzień. I te rzeczy na żywo wyglądają jeszcze piękniej!






Moja sytuacja idealnie pokazuje że jeśli czegoś bardzo chcemy wszystko możemy osiągnąć!
Mam nadzieje że podobał się wam mój dzisiejszy post! :) Napiszcie mi koniecznie czy wam się podobał oraz czy macie jakieś rzeczy z sklepu Kamila. ^^ 

13 komentarzy: