14:27

Nagroda Kamiland

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z troszeczkę innym postem. Chciałabym opowiedzieć wam o mojej koszulce i czapce z kolekcji Kamila Stocha oraz sposobie jakim je zdobyłam :).

Na początku krótko o sklepie Kamila:
Kamil początkiem tego roku założył swój własny sklep - Kamiland. Możemy kupić tam czapki, koszulki, kurtki, breloki, torby i magnesy z kolekcji Kamila Stocha. 

W jaki sposób zdobyłam czapkę i koszulkę?

W lutym sklep Kamila na Facebooku zorganizował konkurs.
Do rozdania było 15 nagród. Zasady były bardzo proste - należało w interesujący sposób napisać dlaczego dana rzecz miała trafić właśnie do ciebie. Dodatkowo osoba która zebrała najwięcej polubień pod komentarzem automatycznie zgarniała jedną wybraną nagrodę z listy. Łącznie do udziału w konkursie zgłosiło się ponad 150 osób. Szansa na zwycięstwo była niewielka, ale zawsze warto spróbować. Bardzo pomogli mi moi znajomi (za co chcę im bardzo podziękować!). Z ich zaangażowaniem udało mi się zebrać niespełna 400 polubień i takim też sposobem zdobyłam koszulkę z wizerunkiem Kamila. Do udziału w konkursie zachęciłam również moją mamę, której udało się wygrać czapkę. Na przesyłki czekałam tydzień.

13 komentarzy: