12:00

4# Urodziny skoczków - Sierpień

Czas na kolejny post z serii ''urodziny skoczków''. Sierpień, to także ''mój miesiąc'', więc na samym końcu możecie się przekonać z kim będę dzieliła dzień urodzin! 

-Anze Semenic urodził się 01.08.1993 roku w Kranju
-Vojtech Stursa urodził się 03.08.1995 roku 
-Martti Nomme urodził się 07.08.1993 roku w Võru

-Bartosz Czyż urodził się 14.08.1999 roku w Cieszynie
-Richard Freitag urodził się również 14.08 ale w roku 1991 w Erlabrunn
-Denis Kornilov urodził się  17.08.1986 roku w Gorki
-David Siegel urodził się 28.08.1996 roku 
-Andreas Wellinger urodził się również 28.08, ale rok wcześniej bo w 1995 w Traunstein
-Mikhail Maksimochkin urodził się 29.08.1993 roku w Niżnym Nowogrodzie

-Artti Aigro urodził się 29.08.1999 roku w Otepää
-Klemens Murańka urodził się 31.08.1993 roku w Zakopanem
-Robin Pedersen urodził się także 31.08, ale w roku 1996 

Tak, jak już wspomniałam wam wcześniej ja również obchodzę urodziny w sierpniu, a dokładnie 14 sierpnia, więc ten dzień będę dzielić razem z Richardem Freitagiem i Bartoszem Czyżem :). Może ktoś z was również obchodzi urodziny w tym miesiącu? 

52 komentarze:

  1. Ja swoje urodziny ,obchodzę pod koniec listopada 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za kilka miesięcy dowiesz się, czy może jakiś skoczek obchodzi urodziny w ten sam dzień co ty!

      Usuń
  2. Dużo skoczków urodziło się w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za sierpniem nie przepadam. Nie wiem właściwie, dlaczego. Taki dla mnie to smętny miesiąc (bo ostatni wakacji zapewne i tyle bolesnych rocznic).
    Zawsze się podrywam, gdy okazuje się, że dzielę jakąś ważną datę z kimś, kogo uwielbiam... ha, urodziny to nigdy ;) Miło jest mieć urodziny w dniu urodzin kogoś ważnego ;)
    Pozdrawiam, życzę miłego wieczoru!

    old53hollywood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do lipca sierpień jest faktycznie takim nieco smutniejszym miesiącem w końcu kończą się wakacje :)

      Usuń
  4. Nie kojarzę tych skoczków.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sierpnia najbardziej znane nazwiska to z pewnością Freitag i Wellinger :)

      Usuń
  5. Niedługo będziesz mieć urodziny ..., nie zapomnij wyciąć swojego urodzinowego taarta, tak :).

    Wyjątkowe jest również to, że w sierpniu urodziło się wielu narciarzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak już niedługo będę świętować swoje urodziny :) Dokładnie :)

      Usuń
  6. Ja także obchodzę w sierpniu, a dla Ciebie awansem, najlepsze życzenia urodzinowe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I również dla ciebie wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :)

      Usuń
  7. Nie kojarzę żadnego z tych panów. Nie jestem jakoś specjalnie zaangażowana w tę dyscyplinę sportu, pewnie dlatego, ale też znam sporo osób urodzonych w sierpniu. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrodził nam sierpień w skoczków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie śledzę sportu ostatnio i nie jestem na bieżąco ;)
    Na zaś wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, trochę tych sierpniowych skoczków jest :) Ja akurat jestem jestem z lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No sporo tych sierpniowyxh skoczków to nie ma się co dziwić ze dzielisz urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo skoczków urodziło się w sierpniu :) Ja jestem z lipca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego - co prawda trochę wcześniej, ale aby nie zapomnieć :) Sierpień pod znakiem skoczków, dużo tych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog. Ja też lubię skoki narciarskie. Przyznam, że kiedyś jako dziecko jakoś bardziej to wszystko przeżywałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kiedyś tak naprawdę mieliśmy tylko naszego Małysza teraz mamy sporo talentów w kadrze i czasami, aż ciężko za tym nadążyć :)

      Usuń
  15. Nie wiedziałam ze aż tylu skoczków urodziło się w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam a listopadowe urodziny :D może jest jakiś mój bliźniak urodzinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ukrywam, że gdy zobaczyłam Freitaga na zdjęciu to się uśmiech nasunął na usta :D Bardzo lubię tego skoczka i przykro mi, że ostatni sezon był dla niego po prostu kiepski. Ciekawy pomysł na serię postów i może do Twoich urodzin jeszcze trochę to i tak zawczasu - wszystkiego najlepszego :)
    Ja urodziny mam dopiero w marcu! Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak miniony sezon nie był w najlepszy dla Richarda, ale jeszcze sporo przed nim. Nowy sezon, nowe szanse :) Dziękuję!

      Usuń
  18. Czyli Twoje urodzinki już zbliżają się wielkimi krokami! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał to Twoje urodzinki już niedługo :) Fajnie, że masz urodziny wtedy kiedy Ci dwa skoczkowie :)

    Bardzo przyjemny wpis :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest to naprawdę fajne uczucie :) Dziękuje :)

      Usuń
  20. Dziękuję za odwiedziny i już dziś składam Ci najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super post :))
    Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze z okazji zbliżających się Twoich urodzin :)
    Ja obchodzę urodziny 19 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo i podobnie :p Ja mam uro dopiero pod koniec października

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego Panowie :) Niech wirus Was omija szerokim łukiem. Wszyscy młodsi ode mnie:) zazdroszczę bo ja w tym roku 37 lat kończę. Nie do wiary

    OdpowiedzUsuń