12:00

2# Urodziny skoczków - Czerwiec

Cześć! Zapraszam was na drugą już odsłonę cyklu - urodziny skoczków. Dzisiaj dowiecie się jacy skoczkowie będą obchodzić urodziny w czerwcu! 

- Paweł Wąsek urodził się 02.1999 roku w Cieszynie
- Domen Prevc urodził się 04 czerwca również 1999 roku, ale w Kranju
- Markus Schiffner urodził się 05.06. 1992 roku w Linzu

- Noriaki Kasai urodził się 06.06.1972 roku w Shimokawie
- Luca Egloff urodził się również 06.06, ale kilkanaście lat później,bo w 1995 roku 
- William Rhoads urodził się 08.06. 1995 roku  

- Maciej Kot urodził się 09.06.1991 roku w Limanowej
- Junshiro Kobayashi urodził się 11.06. również 1991 roku, ale w Hachimantai
- Manuel Fettner urodził się 17.06.1985 roku w Wiedniu

- Thomas Aasen Markeng urodził się 18.06.2000 roku 
- Yukiya Sato urodził się 19.06.1995 roku w Ishikari
- Simon Ammann urodził się 25.06.1981 roku w Grabs

- Bor Pavlovcic urodził się 27.06.1998 w Jesenicach
- Marius Lindvik urodził się identycznie jak Bor bo 27.06.1998
- Andrzej Stękała urodził się 30.06.1995 w Zakopanem

Może ktoś z was również będzie obchodził urodziny w czerwcu i akurat będzie ''dzielił'' to święto z jakiś skoczkiem?

29 komentarzy:

  1. Spora cześc z nich jest bardzo młodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że jest tu zarazem też ciekawe zestawienie. Tak jak zauważyła większość skoczków jest naprawdę bardzo młoda, ale też mamy takie nazwiska jak Kasai czy Ammann, którzy często podczas zawodów są przedstawiani jako najstarsi zawodnicy.

      Usuń
  2. Noo, rzeczywiście młodzi, najmłodszy w moim wieku hehe, czekam na październik bo wtedy ja mam uro hihi

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście w świecie skoków coraz częściej pojawiają się skoczkowie, którzy urodzili się 2000 roku.

      Usuń
  3. Nie kojarzę tak wymienionych skoczków, ale Macieja Kota kojarzę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwiec jak widać dobrym miesiącem dla skoczków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzyłam wcześniej niektórych skoczków ale nie miałam pojęcia ile mają lat 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie na to czekałam! hahaha Zabrzmię głupio, ale totalnie się nie spodziewałam, że Maciej Kot jest z czerwca :D
    Gdyby nie rocznik to dołączyłabym do wspólnego świętowania z Marius Lindvik i Bor Pavlovic (Nie chce nawet się ośmieszyć przy próbie odmienienia tych nazwisk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah nie ma nic strasznego - z Mariusem Lindvikiem i Borem Pavloviciem :D

      Usuń
  7. bardzo młoda ta gromada sportowa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz to młodsi skoczkowie pojawiają się w czołówce światowej :)

      Usuń
  8. Teoretycznie, skoczkowie powinni rodzić się zimą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak, praktycznie jak widać tak nie jest :)

      Usuń
  9. Piękny. Zapewniasz przydatne informacje dla fanów. Data i miesiąc urodzenia Pawła są prawie takie same jak moje urodzenie.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam młodsza to czesto skoki oglądałam z moim tatą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilku jest nawet młodszych ode mnie. Podziwiam, że zaczynają w tak młodym wieku! Ja nie mam nikogo bliskiego z czerwca, ale czekam na kolejne miesiące. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, czasami sama zastanawiam się jak oni dają radę połączyć np. szkołę i treningi.

      Usuń
  12. Wow..oglądałam często skoki w tv, ale nie zdawałam sobie sprawy z tego ile mają lat :)
    Ciekawy post, Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna lista ^^ no i Kasai znów jest o rok starszy ;)

    OdpowiedzUsuń