11:49

Jak wyglądają święta Bożego Narodzenia u skoczków?

 Dzisiaj mamy 24. grudnia, czyli Wigilię. Święta Bożego Narodzenia, to jedne z najbardziej uroczystych świąt w naszej tradycji. Święta, na które wszyscy czekamy z utęsknieniem. Święta, do których przygotowujemy się długo i starannie. Są to dni, kiedy poświęcamy więcej czasu i ciepła swojej rodzinie, bliskim i nieznajomym. Z okazji tego wyjątkowego czasu chciałabym wam życzyć zdrowia, szczęścia, miłości, wspaniałych chwil w gronie rodziny, radości i uśmiechu każdego dnia oraz spełnienia wszystkich marzeń, bo chyba nic nie daje nam tyle radości jak spełnione marzenie! 

Jak wyglądają święta u skoczków ?

Elias Tolinner - Tak naprawdę nie muszę mówić czegoś wyjątkowego na temat Bożego Narodzenia. Oczywiście, że jest świetny czas, rodzina się spotyka, a razem uwielbiamy jeść dobre potrawy. Jeśli chodzi o idealny prezent na Boże Narodzenie to nie mam takiego. Kiedy otrzymasz, to czego potrzebujesz w danej chwili jest to wtedy naprawdę cenne. Rok 2017 był czasem, w którym ciężko pracowałem i wiele się nauczyłem. Życzę wszystkim wesołych świąt, dobrego czasu w domu i szczęśliwego nowego roku!

Eirik Svartdal Gundersen - Święta spędzam razem z moją mamą i babcią w północnej Norwegii. W tym roku w Norwegii jest noc polarna oznacza to, że jest ciemno prawie cały dzień. W Harstad, gdzie jestem z rodzicami, jest dużo śniegu i widać wielkie zielone światło północne. W wigilię odwiedzamy kościół. Jemy w nocy świąteczne żeberka i pijemy napoje gazowane. Życzę wszystkim wesołych i radosnych świąt. 

Miran Zupančič - Pamiętam, jak w dzieciństwie spędzałem święta z rodziną, przyjaciółmi i oczywiście bawiłem się na śniegu. Teraz zwykle spędzam świąteczny wieczór przy kolacji z rodziną, cieszymy się razem choinką, blaskiem ognia w kominku i oczywiście świątecznymi prezentami! Uważam, że idealnym prezentem świątecznym jest przyjaźń i przyjemność z radości świąt. Rok 2017 był dla mnie całkiem dobry, miałem kilka miłych chwil, więc mogę powiedzieć, że było dobrze. Postanowienia na nowy rok? Przede wszystkim na pierwszym miejscu jest zdrowie. Życzę wam miłego Bożego Narodzenia, kochacie się nawzajem, jesteście Najlepsi!

27 komentarzy:

  1. Dla Ciebie również pięknych, radosnych, pachnących choinką świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny post! Fajnie dowiedzieć się jak wyglądają święta u tych skoczków. Bardzo fajny pomysł. Wesołych!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Only the most beautiful dresses glamchase sissies in wedding dresses reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że Twoje święta były udane:) miłego tygodnia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post, piękne życzenia :*
    Życzę Ci aby w Nowym roku 2018 spełnił się Twoje wszystkie marzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze sie tym interesujesz jest w tym cos innego niz na każdym blogu :* Oby świata były u Ciebie radośnie spedzone :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Jak na razie sytuacja nie sprzyja dietom, potem może się poprawić.

    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, coś całkowicie innego. Milo pomyśleć, że chociaż obieżyciele świata, to jednak święta marzą o tym, aby być z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przeżycie z Norwegią, bardzo bym chciała zobaczyć jak to jest podczas nocy polarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post taki orginalny
    Zapraszam do mnie na krótki pościk
    https://skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł z opisaniem świąt skoczków :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post!
    Ja Tobie życzę 365 dni zdrowia i szczęścia :)
    Zapraszam do siebie na nowy wpis
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/12/beata-scibakowna.html
    Pozdrawiam, Kuba

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na świąteczny post! Na bożonarodzeniowe życzenia nie zdążyłam, ale wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń