piątek, 9 grudnia 2016

Wywiad z Vojtěchem Štursa! 
Hejka! Myślę że emocje po sobocie jak i po niedzieli  już opadły. Jestem naprawdę  bardzo dumna z chłopaków. Sobota była fantastycznym wieczorem dla naszej reprezentacji, odnieśliśmy historyczne zwycięstwo w konkursie drużynowym a jeśli chodzi o konkurs indywidualny myślę,że co się odwlecze to nie uciecze :)) Ale wracając do postu. Dzisiaj przychodzę z postem,którego jeszcze nie było na moim blogu. Jest on wyjątkowy ponieważ jest na ponad 30 tyś wyświetleń oraz jest to wywiad przeprowadzony z moim ulubionym czeskim skoczkiem Vojtěchem Štursa

Vojtech Stursa (ur. 3 sierpnia 1995) Należy do młodego pokolenia skoczków czeskich. Jego przygoda rozpoczęła się 8 stycznia 2010 na skoczni w Harrachovie, podczas konkursu FIS Cup. W sezonie 2015/2016 regularnie zdobywał punkty Pucharu Kontynentalnego.


Marzycielka Świata: Ile miałaś lat gdy zacząłeś skakać ?
Vojtěch Štursa: Zacząłem skakać w wieku 6 lat.

: Czy masz jakiegoś skoczka, który jest twoim idolem ?
VŠ: Nie, myślę, że  nikt nie jest doskonały, a ja po prostu chcę koncentrować się na sobie.

: Jaka jest twoja pasja, hobby poza skokami?
VŠ: Moją pasją jest nowoczesna technologia i rozwój aplikacji jest to naprawdę zabawne:) Również uwielbiam gotować :)

: Masz jakiś cel który chcesz osiągnąć w tym sezonie?
VŠ: Nie :) Ja po prostu chcę być szczęśliwy i cieszyć się każdego jednego skoku.

: Chodź jesteś jeszcze młody masz już grono fanów, kim jest dla ciebie fan?
VŠ: Fani są dla mnie bardzo ważni :) Lubię rozmawiać oraz komunikować się z każdym jednym fanem.

:Z którym ze skoczków masz najlepsze relacje?
VŠ: Myślę że z każdym tak samo. Jesteśmy po prostu jedna wielką rodziną :) 

: Byłeś kiedyś na zawodach lub treningu w Polsce?
VŠ: Tak, wiele razy .. Wisła, Szczyrk, Zakopane ... :)

: Jak już rozmawiamy o Polsce, umiesz coś powiedzieć po polsku?
VŠ: Niestety nie.

: Niestety ja nigdy nie będę miała okazji doświadczyć tego co czuje się podczas skoku ale jakie uczucia towarzyszą tobie ?
VŠ: Szczęście, wolność ..

: Na sam koniec Gdzie widzisz się za 5 lat?
VŠ: Nie wiem, gdzie będę jutro :) Nie mogę powiedzieć, co będzie za 5 lat

: Bardzo dziękuje ci za rozmowę i poświęcony czas. Na ten i na kolejne sezony życzę ci samych sukcesów oraz spełnienia marzeń :)
VŠ: Dzięki :)


Mam nadzieję, że wywiad Wam się spodobał. Tak wiem nie jest idealny ale jest to dopiero mój pierwszy wywiad. Bardzo się ciesze,że Vojtěch zgodził się po mimo tego,że jest początek sezonu. Koniecznie napiszcie w komentarzu co o nim sądzicie. :) A już jutro kolejny konkurs PŚ tym razem w Norweskim Lillehammer :)

                                                                                                         Do następnego postu ;* 

33 komentarze:

  1. Hej Kochana! :)

    Kurczę! Jak udało Ci się namówić Go na wywiad? Super! Jestem pod wrażeniem :)
    Dobrze, że masz taką odwagę :) I bardzo fajnie, że się rozwijasz :)
    Czekam na Twoje kolejne nowości :)

    Pozdrawiam :*

    (Zwróć większą uwagę na interpunkcję :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :* Dziękuje za miłe słowa! Cieszę się,że ci się podoba :) Staram się jak mogę zwracać uwagę na interpunkcję ale niestety mam dysleksję i dysortografię. Czasami sprawia mi to naprawdę wielką trudność nawet w najprostszy zdaniach :)

      Usuń
    2. Hej :)

      Pisałam na email, ale nie wiem czy doszedł, a się nie pojawiłaś :P
      Pisałaś by ewentualnie informować Cie tutaj, więc jestem. Zapraszam na nowy: http://byc-blizej-ciebie-chce.blog.onet.pl/

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny wywiad! :) dodałem Cię do mojej listy blogów, proszę jeśli możesz zrób to samo :) https://autograafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana!
    Ja tez jestem pod dużym wrażeniem, że udało się coś tak fajnie zrealizować :) może masz racje iż nie jest to jakiś 100% wywiad ale... Mi się podoba :) Madzia ma racje, rozwijasz się a to wiele znaczy. Najważniejsze by to co robimy sprawiało nam dużo przyjemności, a ty widzę wlasnie to osiągasz i oby tak dalej!:)
    Jeśli chodzi o pana Vojtecha uważam iż całkiem niezły talencik rośnie. Imponuje mi jego odwaga i wnioskuje iż może właśnie Czechom udał się młody zdolny chłopak będący następcą np Jandy :)
    Powodzenia w dalszej realizacji planów.
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :* Dziękuje bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie się czytało.
    Na pewno było to świetne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Tak,to było naprawdę wielkie przeżycie i mam nadzieje,że jeszcze kiedyś uda mi się przeprowadzić wywiad :)

      Usuń
  5. Interesujący wywiad, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wywiad i super zainteresowanie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący wywiad:)
    Aż miło się czyta:)
    Gratuluje:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wywiad
    Fajny blog
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie
    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wywiad, od początku sezonu kibicuję Vojtechowi, bo wydaję mi się, że ma wielki potencjał i talent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Interesujący wywiad. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/12/doda.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje wywiadu!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/12/58-daniel-andre-tande.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwszy wywiad - porządnie zrobiony. Mam nadzieję, że to nie jest ostatni :)
    Przy okazji: dodałem Twojego bloga do polecanych stron na mojej stronie, mam nadzieję na rewanż :)
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję pierwszego wywiadu, zapraszam na nowy post ;)
    ---> http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/12/53-markus-eisenbichler.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, udany wywiad :) Myślę, że kolejne będą na pewno coraz lepsze - początki są najtrudniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń