środa, 11 maja 2016

Andreas Wank

Hejka! Ostatnio nazbierało mi się kilkanaście autografów więc możecie liczyć na dużo regularnych postów ^^. Dziękuje wam również za 2 tyś wyświetleń bardzo mnie cieszy że aż tyle osób zobaczyło mojego bloga <3. Już w sobotę o godzinie 10:00 dowiecie się o szczegółach niespodzianki którą dla wam przygotowałam! :) 

Andreas Wank (ur. 18 lutego 1988 w Halle) – niemiecki skoczek narciarski z klubu SC Hinterzarten, mistrz olimpijski w drużynie w2014, wicemistrz olimpijski w drużynie w 2010, drużynowy wicemistrz świata w 2013.


 Czas Oczekiwania: 15 dni 
 Dedykacja: Brak  
 Jak zdobyłam: Wypełniłam formularz na stronie: Viessmann



Mam nadzieje że dzisiejszy post wam się podobał. Pamiętajcie o niespodziance! Liczę na waszą obecności ^^ Życzę wypchanych autografami skrzynek. :* 

16 komentarzy: