poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Andrzej Stękała 

Hejka! Dzisiaj przyszły do mnie dwa autografy jeden z nich jest to autograf naszego Polskiego odkrycia sezonu czyli Andrzeja Stękały. Jeśli chodzi o kartę na której podpisał się Andrzej jest cudowna, a na żywo wygląda jeszcze lepiej :))

Andrzej Stękała (ur. 30 czerwca 1995 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, reprezentant klubu AZS Zakopane, medalista mistrzostw Polski, zwycięzca klasyfikacji generalnej FIS Cup w sezonie 2014/2015.

Czas Oczekiwania: 18 dni 
Dedykacja: Brak
Jak zdobyłam: Wysłałam Prośbę na adres :
                                  Andrzej Stękała 
                                  Dzianisz 271a 
                                  34-514 Dzianisz  





7 komentarzy:

  1. Ja tydzień temu wysłałam list do Andrzeja. Mam nadzieję, że szybko przyjdzie :D skijumping1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    www.morethanskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje świetny podpis :)
    zapraszam do mnie: autografyryska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń