10:16

24# Autografy- Piotr Żyła


Piotr Żyła (ur. 16 stycznia 1987 w Cieszynie) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu WSS Wisła. Indywidualny brązowy medalista Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym 2017, drużynowy złoty medalista z 2017 oraz brązowy z 2013 i 2015, olimpijczyk z Soczi 2014. Drużynowy wicemistrz świata juniorów z 2005. Drugi zawodnik 65. Turnieju Czterech Skoczni. Jego rekord życiowy wynosi 245,5 m. Ustanowił go 18 marca 2017 na Vikersundbakken w Vikersund.

Czas Oczekiwania: 2 miesiące
Dedykacja: Brak
Jak zdobyłam: Napisałam na adres: 

 Pensjonat Źródełko 
Ul. Źródlana 24
43-450 Ustroń
Oprócz karty z autografem mam również wspólne zdjęciem z Piotrkiem, które podpisał :)

87 komentarzy:

  1. Gratuluje Piotra Żyła bardzo lubię i te jego żarty :)
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że wszyscy lubią poczucie humoru Piotrka :D

      Usuń
  2. Gratuluję autografu:-) Moja córka kiedyś też je kolekcjonowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, bardzo go lubię :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również bardzo go lubię, Piotrek jest świetny :)

      Usuń
  4. Gratki zdobycia kolejnego autografu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Uwielbiam Piotrka :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie tak coś czułam, że jest pozmieniane, ale nie byłam pewna. Muszę przyznać, że zmiany na lepsze no i powodzenia z dalszymi ;)
    Rzeczywiście dawno już nie było autografów ;)
    Piotr jest wspaniałym skoczkiem i super komikiem :D Jego żarty zawsze rozwalają no i ten bajeczny śmiech haha! :)
    Fajnie, że Ci narciarze tak odpisują. Widać, że nie mają gdzieś swoich fanów. Trzeba czekać, ale na pewno warto ;) Gratuluję kolejnej zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;* No czasami małe zmiany są potrzebne :)
      To prawda Piotrek jest świetny a jego wywiady cieszą się dużą popularnością :D Nie ukrywam, że czasami trzeba długo czekać na wymarzony autograf ale jak najbardziej warto!

      Usuń
  7. Posiadam dosłownie identyczny! :D
    Tyle, że przyszedł trochę wcześniej niż twój ;)
    Gratuluję :*



    Książki, pisanie, muzyka, gitara...
    Zapraszam do mojego nowego internetowego zakątka, w którym będę dzielić się z czytelnikami całkiem inną częścią mnie niż dotychczas :)
    Każdy znajdzie tam coś dla siebie.
    Wpadnij, jeśli tylko chcesz.
    https://world-of-dreamer28.blogspot.com/2017/07/przesuchanie-w-ciemno.html#more
    Pozdrawiam serdecznie, NOWA (ale jednak stara) dreamer :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    fashiongirls69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, bardzo sympatyczny chłopak, ma taki zaraźliwy śmiech :-)
    Już chyba pisałam Ci, że masz super pasję i jesteś bardzo aktywna w działaniach, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jego śmiech jest bardzo zaraźliwy :D
      Bardzo dziękuję staram się jak najlepiej rozwijać moją pasję :)

      Usuń
  10. Serdeczne gratulacje autografu !
    Obiecana relacja z Lgp na blogu
    skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę! Uwielbiam Piotrka, a w szczególności jego kozacki śmiech!
    Bardzo ładny blog :) Zapraszam do mnie :)
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Piotrek jest super człowiekiem a jego śmiech zaraża wszystkich!
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  12. Ale super :*

    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, że ci się udało! Kiedy jest okres zimowy, a w telewizji lecą skoki narciarskie to bardzo lubię je oglądać i kibicować naszym. Ładny blog. Jeśli masz chwilkę czasu to zajrzyj do mnie proszę ;)
    https://thismyteenagelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Dla mnie zima bez skoków w telewizji to nie zima :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  14. Ja to autografami pochwalić się, niestety, nie mogę ;) Nawet jak mam okazję zobaczyć jakąś znaną osobę to nigdy nie czekam w tych kilometrowych kolejkach po podpis ;) Choć są dwaj artyści, których parafkę bardzo chciałabym kiedyś zdobyć - Ed Sheeran i Bruno Mars ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy nie jestem na zawodach to bardzo rzadko mam okazję zobaczyć jaką znaną osobę. Wszystko jest możliwe! :)

      Usuń
  15. Super sprawa!! ŚwietPozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.comny post :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy mamy w Polsce osobę, która by nie kojarzyła Piotra, haha :D
    Gratuluję zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W prawdzie nie interesuję się skokami, nawet nigdy nie jeździłem, ale postać Piotrka dobrze znam (ciężko byłoby nie). Wydaje się być osobą pełną dystansu do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że Piotrek jest bardzo popularny, jego wypowiedzi podbijają serca nie tylko fanów skoków :D Znane powiedzenie o nim: ,,Nie ważne jak skoczył, ważne co powiedział'' To prawda ma duży dystans do siebie i przez to ludzie go kochają :)

      Usuń
  18. No no gratuluję autografu i zdjęcia :) fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  19. W prawdzie nie interesuję się skokami, nawet nigdy nie jeździłem, ale postać Piotrka dobrze znam (ciężko byłoby nie). Wydaje się być osobą pełną dystansu do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się że się udało :D miła pamiątka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że zdobyłaś autograf, gratulację ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapitalny blog, lepszego nie widziałem. Dodaję do polecanych :D
    http://autografykuby1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś napisałam do jednej sławnej osoby i też dostałam zdjęcie z autografem :D Chciałam trochę dłużej się w to pobawić, ale jakoś wyleciało mi to z głowy. Na pewno niedługo napiszę do kilku celebrytów, bo miło jest dostać podpis od osób, które się śledzi i lubi :)
    www.levogues.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie gdy mamy autograf osoby którą się lubi, naszego idola to można powiedzieć, że mamy część jej :)

      Usuń
  24. O kurcze ale fajnie :D On taki śmiechowy sie wydaje hehe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super! Gratuluję! Piękny wygląd bloga, taki przytulny. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo bardzo fajnie ze masz Jego autograf :D
    Ma świetne żarty :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje !!
    Ja tez jestem fanką skoków narciarskich :) ale nie mam możliwości jeździć i na żywo oglądać konkursy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w Piotrku najbardziej lubię jego poczucie humoru :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Poczucie humoru ma fajne ♥
    Super, że masz autografy, taki autograf to wielka pamiątka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest coś :) super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam jego wypowiedzi w TV! :D
    i to jak zawsze mówi, że żona mówi aby lepiej nie wypowiadał się publicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Hahaha to prawda, nasz złotoustny Piotrek :D

      Usuń
  32. Gratuluję, chociaż sama tak średnio za nim przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super, urodziłam się w tym samym roku co on

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow!
    I'm a new follower, can you follow back on my blog? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Grazie Thanks <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Też mam zdjęcie z Piotrkiem i zastanawiam się czy nie wysłać tego zdjęcia do niego.

    Zapraszam na nowy post. :)

    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wyślij koniecznie, będziesz miał super pamiątkę!

      Usuń