poniedziałek, 14 sierpnia 2017

            Cześć Jestem Natalia! + Konkurs 


  • Cześć Jestem Natalia i urodziłam się dokładnie 16 lat temu... 14.08.2001
  • Jak wynika po samej nazwie mojego bloga jestem Wielką marzycielką i w przyszłości chciałabym zwiedzić cały świat
  • Jeśli mowa o podróżach to za 5 dni spełnię jedno z moich największych marzeń
  • Za 21 dni rozpocznę naukę w liceum o profilu dziennikarskim 
  • Moim jak na razie największym osiągnięciem, jeśli chodzi o początki kariery dziennikarskiej jest przeprowadzenie wywiadu z Thomasem Morgensternem
  • Jestem osobą która nigdy się nie poddaje 
  • Tak jestem dziewczyną i uwielbiam oglądać piłkę nożną
  • Moim ulubionym klubem jest FC Barcelona
  • Lubię wszystkich Polskich skoczków narciarskich ale jak miałabym wskazać kliku ulubionych byli by to: Kamil Stoch, Maciej Kot, Kuba Kot, Krzysiek Leja i Kuba Wolny
  • Jeśli mowa o ulubieńcach to moim ulubionym filmem są Szyby i wściekli 
  • Bardzo lubię czytać książki ale nie czuje wielkiej miłości do lektur szkolnych 
  • Jestem osobą punktualną na spotkanie przychodzę kilkanaście minut wcześniej 
  • Nie boje się ciemności, burzy, pająków ale za to boje się ćmy
  • Moim drugim domem jest Zakopane tam czuje się najlepiej 
  • Preferuje aktywne formy wypoczynku
  • Jestem szczęściarą jeśli chodzi o wygrywanie konkursów 
  • Często mam różne przeczucia, które później się sprawdzają 
  • W przyszłości chciałabym mieszkać na Florydzie
  • Ważną częścią mojego życia jest muzyka
  • W wieku 8-9 lat chodziłam na lekcję śpiewu
  • Chodź słucham muzyki nawet kilka godzin dziennie nie ulubionego zespołu czy wokalisty
  • Również nie mam swojego ulubionego koloru 
  •  Za to mam najlepszy przyjaciół na świecie których znam już ponad 10 lat

Cześć jestem Natalia i jeśli czytacie ten post chce żebyście wiedzieli, że dzięki wam każdy dzień staje się piękniejszy 
_________________________________________________________________________________
Hejka! Dzisiaj jak widzicie bardzo nietypowy post, ale bardzo chciałam napisać fakty o sobie, jestem już prawie 2 lata w ,,rodzinie blogerów'' a tak naprawdę nie wiele wiecie na mój temat. Mam nadzieje, że teraz się to zmieniło! Mam również dla was konkurs w którym możecie wygrać 2 pocztówki z... właśnie skąd? Zapraszam was na instagrama~ Marzycielka Świata będę zdawała tam relacje z mojego wyjazdu :) Szczegóły konkursu - Tutaj 
                                                                                                                                Buziaki :* 

71 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego moja imienniczko! <3 Również kocham skoki narciarskie i tych panów poniżej. Powodzenia na dziennikarskim. Ja jestem humanem na mat-biolu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę Udział - kowalski21@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział: lusia.ladna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej

    wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego .! Ja mam urodziny dokładnie za trzy miesiące 😉
    Biorę udział- emila7000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szybko zleci do Twoich urodzin :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego, kochana! I wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez należe do osób które nigdy sie nie poddają :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Super post można się było dużo o tobie dowiedzieć.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Dzisiaj urodziny obchodzi również mój Mąż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wszystkiego Najlepszego dla Twojego męża!

      Usuń
  10. Spełnienia marzeń w takim razie, urocza solenizantko. Mam nadzieję, że będziesz lepszym dziennikarzem, niż niektóre telewizyjne gwiazdy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :) Ja bardzo boję się pająków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli wybrałaś profil dziennikarski to na pewno Twoje marzenia o podróżowaniu spełnią się :-)Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie samych radości i szczęścia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo widzę, że wybrałaś bardzo ciekawi profil! Sama chciałam iść na taki kierunek, ale niestety u mnie w pobliżu takich nie było :(
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. moj profil :D polecam! :D ps podróże sa cudowne, coś o tym wiem! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin! Życzę dużo zdrowia, szczęścia, powodzenia w nowej szkole, determinacji w relacji marzeń i celów a także wielu udanych postów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć, ja ur się 13 sierpnia 1987 roku, też chodziłam do liceum o profilu dziennikarskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Również mam urodziny w ten sam dzień co Ty.

    Zapraszam do mnie na konkurs : https://davidautographs.blogspot.com/2017/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To również życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  19. Wszystkiego dobrego, powodzenia w spełnianiu marzeń i oczywiście powodzenia w liceum, tam spędza się moim zdaniem najlepsze lata nauki. Przy okazji: biorę udział ;)
    grzesieknow2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i wytrwałości w dążeniu do celu :))

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli chodzi o książki- mam dokładnie tak samo! gdy chodziłam do szkoły czytałam ich mnóstwo, ale od lektur szkolnych stroniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Zakopaem :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. No przyjaciółko moja wszystkiego najlepszego :)
    Nie wiedziałem, że w tym samym dniu mamy urodziny; również jestem z 14.08.01 :)
    Zapraszam Cię do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/08/katarzyna-aniewska.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego Najlepszego ♥
    Pamiętaj że marzenia się spełniają tylko trzeba chcieć.
    Myśle, że masz dużo wspólnego ze mną (jeśli chodzi o zainteresowania )
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Oczywiście jeśli czegoś bardzo chcemy jesteśmy w stanie osiągnąć wszystko :**

      Usuń
  25. Spóźnione sto lat, sto lat!
    Biorę udział- Matylda.gac13@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej Natalia :) Fajnie, że już jesteś w rodzince blogerowej dwa lata :) Życzę Ci kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Ja również uwielbiam oglądać piłkę nożną i chciałabym kiedyś zwiedzić Florydę (chociaż raczej nie chciałabym tam mieszkać) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I oto chodzi by iść do przodu i się nie poddawać ! :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny oglądające piłkę nożną powinny trzymać się razem :D Piąteczka :D (a mi mówią, że to nienormalne haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D Dziewczyna oglądająca piłkę to skarb!

      Usuń
  30. Moja największe marzenie spełniłoby się za 3 dni, ale cóż... całe życie pod górkę. Tak blisko było, kur...
    Także nigdy się nie podaję.
    Aż zajrzę na Insta i zostawię coś po sobie (screatlieve).
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami w realizacji marzeń napotykamy przeszkody ale pamiętaj, że przeszkody są po to, aby je pokonywać :)

      Usuń
  31. Tak bardzo spóźnione , ale szczere!Wszystkiego co najlepsze kochana!
    A moje 16 urodziny dokładnie za 6 dni!
    Nowy post! joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      To życzę ci również wszystkiego najlepszego, aby spełniły się twoje wszystkie marzenia <3

      Usuń
  32. Zazdroszcze latek! Ja niestety w tym rou kończę 29 lat :( Wszystkiego Najlepszego Kochana :*:* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego! Bardzo lubię czytać takie wpisy, fakty o kimś, znalazłam sporo wspólnych cech, ale muszę przyznać, że poczułam się stara. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O proszę, myślałam, że jesteś jakoś rok młodsza ode mnie, a cały czas zapominam, że idę teraz do 3 klasy, a nie do 2 ;p
    Moim marzeniem również jest zwiedzenie świata :)
    Hiszpania czyż nie? Świetnie, że udało Ci się spełnić marzenie! :)
    A no tak profil dziennikarski, pamiętam, pisałaś to w którymś poście :) Ja jestem w technikum turystycznym ;)
    No rzeczywiście wywiad z taką gwiazdą to jest wielkie WOW.
    Też nie lubię sie poddawać. Czuję się wtedy źle.
    Czasem lubiłam pograć w piłkę nożną, ale zdecydowanie bardziej preferuje siatkówkę ;)
    Nie mam ulubionego klubu piłkarskiego, ani ulubionego skoczka ;)
    Nie oglądałam nigdy Szybkich i Wściekłych :( Trudno jest mi za to podać jeden ulubiony film :)
    Też uwielbiam czytać książki, a niektóre lektury szkolne nie są takie złe ;)
    Staram się być osobą punktualną choć nie zawsze mi to wychodzi. Zwłaszcza, jeśli chodzi o szkołę :D
    Mam koleżankę, która boi się ciem, bo raz jak była mała to martwa spadła jej na głowę... :/
    Czyżby przez skoki? ;)
    Czasem również lubię aktywną formę wypoczynku :)
    Zazdroszczę szczęścia! :)
    U mnie mam przeczucia takie, że czuję, że ktoś dziś napisze i rzeczywiscie ta osoba sie do mnie odzywa albo ze wstawi zdjecie i akurat wstawia :D
    Często mam różne przeczucia, które później się sprawdzają
    Ja nie mam zamiaru się wyprowadzać ;)
    Kocham muzykę :)
    Ja chodziłam w podstawówce na zajęcia z chóru :)
    Moim ulubionym jest Justin Bieber, Bastille i Imagine Dragons ;)
    Kiedyś kochałam różowy. Teraz lubię każdy kolor :)
    Ja ze swoją niedługo świętuję 5 latek ;)

    Wspaniale, że organizujesz konkurs! Życzę wszystkim powodzenia!

    No i gratuluję dwóch latek w blogosferze :) Ale ten czas leci co nie? :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i niezmiernie miło było Cię poznać :)

      Usuń
    2. UPS, nie usunełam Twojego zdania "Często mam różne przeczucia, które później się sprawdzają". Dałam se Twój post w komentarz, bo łatwiej było odpowiadać :)

      Usuń
    3. Naprawdę cudowny komentarz <3
      Dzięki temu mogłabym się również dowiedzieć fakty o Tobie!
      Bardzo dziękuję, za wszystkie miłe słowa :*

      Usuń