środa, 3 maja 2017

Krynica Zdrój 
Hejka! Dla niektórych weekend majowy już się skończył i jutro trzeba będzie iść do szkoły/ pracy,a niektórzy jeszcze korzystają z Majówki, ja niestety należę do tej pierwszej grupy, ale miło mogę podsumować ten weekend. Ostatni post z podróży był dodany bardzo dawno temu, powód jest prosty, jestem w 3 klasie gimnazjum, pomału zbliża się koniec roku szkolnego i nie miałam możliwości nigdzie jechać. Chodź prognozy pogody były nienajlepsze postanowiłam zaryzykować i wybrałam się na wycieczkę do Krynicy Zdrój. Mam nadzieje, że zdjęcia się Wam spodobają :) 














                                                                                         A wy jak spędziliście Majówkę ? :* 

23 komentarze:

  1. Ja do szkoły idę dopiero we wtorek ( matury,hehe :) ), więc super ;))
    Podczas Majówki robiłam nocowanie, byłam na ognisku, jestem dziś na snapie sjf, 6.05 jadę do Wisły, więc jest mega :))) Podoba mi się Krynica po twojej relacji, z resztą uwielbiam góry <3 Może faktycznie pogoda nie była za cudowna, jednak chyba warto jest tam jechać. Zdjęcia super jak zawsze ;3 Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/18-luca-egloff-plastron-i-akredytacja.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz długi weekend tylko pozazdrościć! Widzę, że u Ciebie też miło spędzony weekend :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. O byłaś w Krynicy. Mieszkam pół godziny drogi od niej. Super miejsce. A moja majówka była zwyczajna. Nigdzie nie wyjeżdżałam, odpoczęłam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Krynica to świetne miejsce, mieszkasz niedaleko niej, więc możesz częściej tam jechać :)

      Usuń
  3. Fajny artykuł!:)
    Zapraszam do mnie Serdecznie!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/05/266-jan-kirchhoff.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak jak chyba w każdych górach jest przepięknie :)

      Usuń
  5. Hej, hej :)
    Nigdy nie byłam w Krynicy, ale zawsze chciałam się wybrać! Chyba muszę to zrobić, bo widzę po zdjęciach, że jest piękna :)
    Majówkę spędziłam trochę rodzinnie, a trochę książkowo.. dziś pisałam maturkę z matematyki, ale teraz już błogie lenistwo! :D
    Pozdrawiam!

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-severin-freund.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Maturę! Ja też czuję ten luz, lenistwo po testach gimnazjalnych, chodź nie jest to samo co matura :)

      Usuń
  6. Przypomniałaś miłe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam kilka razy za czasów szkolnych :) to były piękne czasy :) dobrze wspominam czas spędzony tam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi majówka minęła bardzo szybko, niestety - a szkoda.. Spędziłam w domku, nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/05/dwa-sawy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam, ale dużo dobrego słyszałam o tej miejscowości. Bardze fajny post , zdjęcia jak zawsze trafione.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń