piątek, 30 grudnia 2016

                              Podsumowanie  Roku 2016
Koniec grudnia i początek nowego roku zawsze był dla mnie bardzo inspirującym czasem. Jest to idealny moment  na podsumowanie roku oraz plany na kolejne miesiące .Ten rok zleciał mi niesamowicie szybko! Wiele się wydarzyło w ciągu ostatnich 12 miesięcy i większość moich planów udało się zrealizować.

Rok zaczęłam bardzo pozytywnie, ponieważ początkiem roku 23-01 pojechałam na PŚ Zakopane.
Było to dla mnie wielkie przeżycie, spełnienie marzeń, oczywiście jak to wszystko wyglądało możecie zobaczyć --> tutaj
W tym roku miał również wielkie szczęście do konkursów, bo trochę udało mi się wygrać.

Później przyszedł długo wyczekiwany czas- wakacje. Udałam się na Węgry do Hajduszoboszlo oraz do Budapesztu .


Najlepsze zostawiłam na sam koniec! Myślę,że to co najlepsze przytrafiło mi się w tym roku jest  ten blog, bo jak naprawdę od tego roku zaczęłam regularnie pisać, na samym początku nie myślałam,że będzie mi to sprawiać tyle radości. Udało mi się zdobyć wiele autografów skoczków oraz innych sportowców, przeprowadziłam również pierwszy wywiad, pisałam dla wam relację z moich wyjazdów podróży, spotkań ze skoczkami:) Bardzo chcę wam podziękować ,że przez ten czas jesteście ze mną! <3

Plany na 2017 ?
Nowy rok nowe, plany, nowe marzenia , cele, pomysły... Żeby dobrze zacząć ten rok mam dla was kilka propozycji, żeby żaden pomysł wam nie uciekł!
1. Na kartę zapisz swoje marzenia, plany, które chcesz osiągnąć w nowym roku. Powieś w widocznym miejscu i do dzieła! Marzenia same się nie spełnią.

Gdy uda nam się spełniać poszczególne plany dobrze jest dokumentować nasze osiągnięcia.
Moja kolejna propozycja to album. Z każdego spełnionego marzenia, z podróży, szkolnej imprezy, rób zdjęcia i wkładaj po kilka zdjęć do albumu. Uwierzcie,że to piękna pamiątka na lata


Dla osób które wolą wspomnienia w postaci filmów też mam propozycje!
Sama kocham montować filmiki, więc tak zrodził się nowy pomysł Z wyjazdów ( np na skoki ^^) wycieczek szkolnych nagrywam filmiki takie jak by ,,vlogi'' tylko tego nigdzie nie dodaje jest to pamiątka tylko dla mnie. W mojej klasie ten pomysł przeszedł bardzo pozytywnie tym bardziej,że tym roku kończymy gimnazjum i oglądając te filmy wspomina będą wracać :)

Ostatni mój pomysł jest skierowany do podróżników ^^ Na mapie Europy/Świata zaznaczaj pineskami odwiedzone przez Ciebie miejsce. Jak widzicie moja mapa jest jeszcze uboga. Ale w przyszłe wakacje mam w planach ,,odhaczyć'' kolejne miejsce. :)

Dla mnie właśnie taki był ten rok pełen niespodzianek, wrażeń, spełnienia marzeń, Najpiękniejszych chwil, podróży:) To co Wam tutaj opisałam jest tylko malutką częścią co się działo w 2016 roku :)
A jaki dla was był te rok ? Jeszcze raz Spełnienia marzeń i Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

PS: Oczywiście nie byłam bym sobą gdybym nie wspomniała o Turnieju Czterech Skoczni jak wrażenia po pierwszym konkursie ? Moim zdaniem konkurs bardzo, bardzo trzymał w napięciu do ostatniego skoku! Bardzo cieszy mnie 2 miejsce Kamila! Wspaniałe rozpoczęcie Turnieju Czterech Skoczni :) Co mnie zdziwiło  najbardziej to daleka pozycja Domena, ale taki jest sport raz się wygrywa raz się przegrywa. :)
                                                                                  Do zobaczenia w Nowym 2017 roku ;*

100 komentarzy:

  1. Życzę Ci żeby udało Ci się zrealizować wszystkie plany w przyszłym roku. Szczęśliwego 2017!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ;* Również Ci Życzę Spełnienia Marzeń w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Bardzo przyjemny wpis, naprawdę miło się go czyta. Mam nadzieję, że marzenia spełnią Ci się tak jak mi w tym roku, bo pierwszy raz pojechałam na PŚ do Zakopanego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bardzo! Gratuluję wyjazdu na PŚ Zakopanego :D Jest to wielkie przeżycie, które się pamięta do końca życia ;* :)

      Usuń
  3. Miło poznać kogoś tak zafascynowanego skokami, uwielbiam ludzi z pasją.
    Tyle optymizmu i energii od Ciebie bije, że serce się raduje, tak trzymaj i gratuluję autografów.
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać skoki narciarskie, chciałabym kiedyś zobaczyć jakiś konkurs na żywo a nie tylko w tv :< może kiedyś się to uda.
    Dużo podróżuję, ale nie byłam jeszcze na Węgrzech i w Budapszcie, także zazdro. Spełnienia marzeń i dużo radości w 2017 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoki dają bardzo dużo emocji,a na żywo szczególnie! Najlepsza jednak jest atmosfera na skoczni jedyna w swoim rodzaju! :) Dziękuje! I trzymam kciuki, żebyś pojechała na skoki :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, żeby marzenia się spełniły :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Dziękuję za odwiedziny i życzenia. Również życzę tobie Wesołego Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkich miłych niespodzianek, które ze sobą przyniesie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę spełnienia marzeń i planów na zbliżający się rok:-) bije energia od Twoich postów, bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam i udanego Sylwestra :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że twoje marzenia się spełnią. Życzę spełnienia planów w zbliżającym się roku.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podsumowanie , zycze Ci spełnienia wszystkich swoich postanowień i Szczesliwgo Nowego Roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, konkurs emocjonujący :) Oby od samego początku 2017 było podobnie ;)

    Ciekawy pomysł z tymi pinezkami, chyba też muszę się zaopatrzyć w mapę świata i zacząć zaznaczać odwiedzone miejsca. Bo jak na razie to zapisuję wszystko na mojej stronie. Widzę, że też jesteś pasjonatką podróży, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam: http://zwiedzaki.pl.tl :)

    A, i świetny wywiad z Vojtechem. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki za realizacje planów :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że jesteś fanką skoków - byłaś dziś na moim blogu, znalazłaś wpisy o Planicy i moim tam spotkaniu z Adamem M., chyba jednak najbardziej ukochanym naszym skoczku? Jeśłi nie, to są w grudniowych tematach. No i masz ciekawe pomysły, życze udanych realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że czytałam dużo Twoich wpisów ale tego nie zauważyłam :) Jestem bardzo ciekawa, więc chętnie poczytam :) Dziękuję! :)

      Usuń
  13. Życzę Ci aby nadchodzący rok był jeszcze lepszy od poprzedniego! Powodzenia w realizacji celów i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja staram się zapomnieć o 2016. Kompletnie chcę go wymazać z pamięci... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że Nowy Rok będzie dla Ciebie dużo lepszy :)

      Usuń
  15. Zaliczam ten rok 2016 do udanych raczej :) Ale zeby kolejny rok był jeszcze lepszy :D
    Życzę Ci aby Twoje marzenia w najbliższym roku się spełniły :)

    odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię skoki, zazdroszcze tylu autografów , również chciałabym pojechać do zakopanego na konkurs :(

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz pięknego bloga <3 Świetne rady.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak widać to był bardzo owocny rok dla Ciebie! :)
    Super, że zaczęłaś pisać regularnie. Ja także przekonałam się do regularnego pisania i przepadłam.
    Blogowanie daje wiele satysfakcji :)
    Niestety fanką skoków narciarskich nie jestem, ale z tatą oglądam.
    A co do życzeń noworocznych, niech ten Nowy Rok będzie dla nas łaskawy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten rok był dla mnie inny, mam złe i dobre wspomnienia :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w Nowym roku były same dobre wspomnienia :)

      Usuń
  20. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się kiedyś zobaczyć takie zawody skoków narciarskich!

    Spełnienia planów na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy wyjazd do Zakopanego na zawsze zostaje w pamięci! Sama "debiutowałam" w 2011 roku i od tamtej pory co roku pojawiam się na Wielkiej Krokwi! To strasznie wciąga i potem trudno wyobrazić sobie oglądanie tych zawodów sprzed telewizora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Niestety mi w tym roku serce pęknie gdy będę oglądać PŚ Zakopane przed telewizorem ;/

      Usuń
  23. Byłam w tym roku w Budapeszcie - piękne miasto.
    Udanego sylwestra i spełnienia marzeń i celów w 2017 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysły... Szczególnie z mapą i albumem ;)
    Wiele miejsc do odkrycia i szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, hej :)
    Bardzo fajny wpis! Z uśmiechem na ustach czyta się o planach, marzeniach i w ogóle! U mnie również pojawiała się notka podsumowująca 2016 rok. Jeśli masz ochotę to zapraszam: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/12/skoczne-podsumowanie-2016-roku.html
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci w Nowym Roku wspaniałych miejsc do odwiedzenia :) i wiele radości..

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę,że miałaś udany rok. Mam nadzieję,że 2017 będzie dla ciebie jeszcze lepszy i stanie się motywacją do realizować swoich marzenia i rozwijania pasji.Pozdrawiam cieplutko<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze jest mieć tyle świetnych wspomnień, życzę Tobie jeszcze szczęśliwszego 2017 ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę udany rok! Oby ten był taki sam, a nawet lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Zazdroszczę podróży i nagród :P Najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, ile nagród! Takie wpisy podsumowujące miniony rok ogromnie mnie motywują do zrobienia swojej listy celów i spełniania ich, chyba zaraz się za to zabiorę :D
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Pozdrawiam, anonymous-introvert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne podsumowanie. Widać, że był to udany dla Ciebie rok oby ten również taki był. Życzę Ci tego! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne podsumowanie :) wsztkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że miałaś inspirujący rok :)) Bardzo zazdroszczę tego udziału w PŚ - zawsze chciałam przeżyć coś takiego na żywo, czuć w takim wydarzeniu moc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda rok 2016 był bardzo inspirujący, Moc na PŚ Zakopane jest nie do opisania :)

      Usuń
  35. Widać, że działo się u Ciebie trochę. :) Lubię takie wpisy, u siebie też taki post zrobiłam, podsumowałam rok pod kątem bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że poprzedni rok był dla Ciebie bardzo udany :) Życzę, aby ten był jeszcze lepszy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Urzekł mnie ten pomysł z listą marzeń i planów na kolejny rok, świetna sprawa i na dodatek motywująca jeszcze bardziej do zrealizowania ich :) Gratuluję Ci tych wszystkich osiągnięć w tym roku i zyczę Ci wszystkiego najlepszego w tym nowym roku!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. W tym jest właśnie cały sens sprawy. 100 milionów euro to kolosalne pieniądze i nie wiem czy sam Leonardo gdyby żył poparł by takie kupowanie jego dzieł.

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, dużo zdrowia, spełnienia marzeń i uśmiechu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczęśliwego Nowego Roku! :* Super przeżyłaś ten 2016 więc w 2017 też życzę pomyślności :) Masz super pasję! Też często oglądam skoki narciarskie, bo to ulubiony sport taty :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne podsumowanie!
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ludzi, którzy mają pasje i w dodatku je pielęgnuję, piszą o nich, nie chowają do szuflad, pod łóżka czy nie zamykają w pokojach. Trzymam kciuki za wszystkie noworoczne postanowienia. Po tym, jak czyta się o zrealizowanych w roku minionym, widać, że dla Ciebie to wyzwania, cele, marzenia - coś co sprawia Ci radość, wprawia w euforie a nie postanowienia pod publiczkę, aby znajomi zazdrościli. Powodzenia zatem i Wszystkiego Najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ogromną ochotę w 2017 prowadzić album, w którym będę zamieszczać ulubione zdjęcia z każdego miesiąca. Nie pamiętam kiedy ostatnio wydrukowałam zdjęcia :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby wszystkie marzenia udało ci się spełnić! :)

      Usuń
  44. Świetne podsumowanie i oczywiście szczęśliwego nowego roku! :) Próbowałam kiedyś odhaczać miejsca na mapie, ale ostatecznie w końcu zabrakło mi na to energii xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również życzę szczęśliwego Nowego roku oraz Dużo energii na kolejne miesiące :)

      Usuń
  45. świetnie dopracowane są Twoje posty! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Budapeszt cudowne miejsce! Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń właśnie w 2017! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Z chęcią chciałabym zobaczyć Budapeszt ♥ o widzę, że lubisz tak samo skoki jak ja :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. mój rok 2016 także zalicza się do udanych, też poszczęściło mi się i wygrałam kilka konkursów :) życzę Ci aby rok 2017 był jeszcze lepszy!

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń