wtorek, 11 października 2016

Szkolna Rzeczywistość/ Testowanie Batonów 
Nie chciałam żeby do tego doszło, chciałam pisać regularnie, ale niestety to mi nie wszystko. Powód? Szkoła... Wiem że dużo osób które prowadzą bloga chodzą do szkoły, pracy i znajdą trochę czasu  na napisanie postów, ale ja tak jak już wam kiedyś pisałam chodzę do 3 klasy gimnazjum. Nauki jest na prawdę bardzo dużo, musimy zdawać to co było 1 i 2 klasie i musimy się jeszcze uczyć na bieżąco. Nauczyciele jeszcze nam bardzo w tym  ,,pomagają'' bo myślą że mamy tylko 1 przedmiot i tylko z jednego mamy oceny, będziemy pisać test... a tu niestety jeszcze jeszcze 15 innych przedmiotów , a oczywiście każdy nauczyciel chce żebyśmy uczyli się na bieżąco i mieli same piątki. Ale już KONIEC z tym! Oczywiście szkoła w życiu jest ważna ale NIE  Najważniejsza! Bo jeśli każdy chciałby być idealny ze wszystkich przedmiotów można by było dostać świra..  Od dnia dzisiejszego będą już regularne posty, postaram się na bloga dodać szczyptę nowości.
Po tym bardzo długim wstępie zapraszam was na post testowania. Dzisiaj chciałabym was przedstawić i z całego serca polecić batony firmy Zmiany Zmiany

Jakiś czas temu dostałam paczkę od firmy zmiany zmiany. Pierwsza reakcja? WoW! Wszystko było na prawdę bardzo ładnie zapakowane  pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne.


Można powiedzieć że od pierwszego ugryzienia zakochałam się w tych batonach.
Batony są w 100% roślinne, odpowiednie dla osób na diecie wegańskiej i bezglutenowej. Nie zawierają zbędnych dodatków i polepszaczy. Nie dodaje się cukru, słodzików, syropów, utwardzonego tłuszczu. Jest 6 smaków. Moim ulubionym jest Petarda.


Oprócz tego że są bardzo zdrowe, mają również oryginalne nazwy:
Aloha- Bilet lepszy niż bilet na Hawaje  Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kokos*, nierafinowany olej kokosowy*.
Kosmos - Kosmiczny smak. Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao.
Lewy Sierpowy - Naturalna dawka mocy. Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, jagody goji.
Petarda - baton sportowy! Skład: daktyle, pestki dyni, maliny*, morwa, orzechy nerkowca, orzechy brazylijskie, nasiona chia, spirulina.
Urwis jabłkowy. Skład: jabłka suszone*, rodzynki*, orzechy nerkowca.
Urwis bananowy. Skład: daktyle, banany, orzechy nerkowca oraz orzechy brazylijskie.


                        



                       

Są idealne do szkoły, do pracy, na treningi,  podróże, jesienne wieczory. Uważam że są warte swojej ceny. Jeśli chcielibyście kupić, spróbować te batony możecie sprawdzić Tutaj czy są dostępne w waszym mieście :)



Oczywiście ocena tych batonów to 10/10! Standardowo możecie mi napisać czy spotkaliście się z takimi batonami ,czy lubicie się zdrowo odżywiać, i jak wygląda ta szkolna rzeczywistość u Was :) Czekam teraz na kilka cennych dla mnie autografów mam nadzieje że niedługo będę mogła pokazać wam te autografy :)
 Do następnego Postu! :* 

6 komentarzy:

  1. U mnie szkolna rzeczywistość się już skończyła :)
    Z batonami się nigdy nie spotkałam, ale smaka robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne batoniki :) Mam nadzieję, że je kiedyś skosztuje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ich kiedyś spróbować ;)
    zapraszam na wywiad ;)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/10/tegoroczna-letnia-mistrzyni-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentują, nigdy wcześniej takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń