12:57

26# Autografy - Adam Małysz

Adam Henryk Małysz (ur. 3 grudnia 1977 w Wiśle) – polski skoczek narciarski, kombinator norweski i kierowca rajdowy. Od 2016 pełni funkcję dyrektora koordynatora ds. skoków narciarskich i kombinacji norweskiej w Polskim Związku Narciarskim. Czterokrotny medalista olimpijski i czterokrotny mistrz świata. Czterokrotny zdobywca Pucharu Świata, zwycięzca 39 konkursów PŚ, triumfator Turnieju Czterech Skoczni, trzykrotny zwycięzca Turnieju Nordyckiego, osiemnastokrotny letni mistrz Polski, były rekordzista Polski (230,5 m) i były współrekordzista świata w długości skoku narciarskiego (225 m).

Czas Oczekiwania: ok 7 miesięcy 
Dedykacja: Tak
Jak zdobyłam: Napisałam na adres, który mogę podać przez formularz kontaktowy

53 komentarze:

  1. gratulację, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mało o nim wiem ale teraz czesto widac go w reklamach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Małysz już zawsze będzie mi się rozkojarzać ze skokami narciarskimi. Kiedyś lubiłam skoki i pamiętam jak oglądaliśmy je całą rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Też muszę wysłać list z prośbą o autograf
    A Ciebie zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/11/daniel-olbrychski.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bardzo! Szczęściara z Ciebie *_*

    Bardzo fajny blog, pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ♥
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cenny autograf , w końcu za życia stał sie postacią historyczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :) Adama nawet osoba tak niezorientowana w sporcie ja ja, zna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małysz to nasza legenda, cenny autograf

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Przyjaciółka też kolekcjonuje autografy, świetna sprawa mieć taką kolekcję ;) Osobiście chciałabym autografy od osób, do których nie ma kontaktu. Może uda mi się kiedyś dostać osobiście:D
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trzeba mieć dużo cierpliwości jeśli zbieramy autografy, ale jak widać warto. Autografy zdobyte osobiście cieszą najbardziej, więc trzymam kciuki, żeby Ci się udało :)

      Usuń
  10. Ooo rany! Niesamowita sprawa, wielkie gratulacje! Mój tato jest zapalonym fanem skoków narciarskich i oczywiście Adama Małysza. Gdyby dostał coś takiego byłby w wniebowzięty. Raz jeszcze gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość długo czekałaś, ale warto było! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Ja autografy zbieram ewentualnie od autorów i to zawsze "przypadkiem" - na konwentach na przykład :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie długo czekałaś na autograf Adam Małysza, ale ciesze się, że już go masz w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiu, fiu. Taki autograf to jest dopiero coś. Bo jakby nie patrzeć to dzięki Adamowi Małyszowi mamy dziś taki poziom skoków jaki ostatnio widzieliśmy. On przetarł szlaki, pokazał, że można być mocnym w tej dyscyplinie, a teraz jeszcze działa w Związku Narciarskim na korzyść naszych skoczków i nie tylko.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Można powiedzieć, że to Adam rozpoczął polską historię skoków narciarskich a teraz pomaga Naszym skoczkom w odnoszeniu jeszcze większych wspaniałych sukcesów :)

      Usuń
  15. Mimo, że Adam Małysz 'przerzucił' się na rajdy, to ja zawsze będę go kojarzyła jako skoczka :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje cenny autograf dawno nie czytałam blogów więc nadrabiam zalogłości u mnie nowy post Zapraszam https://skok2001.blogspot.com/ relacja z PŚ w Wiśle

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze Ci zazdroszczę! :) Gratulacje! Podziwiam za odwagę i wytrwałość!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :D Adama Małysza znam od dzieciństwa i bardzo podziwiam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i zapraszam do mnie. ;)
    http://swiatautografowofficial.blogspot.com/2017/12/31-ewa-drzyzga.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się w całości. :) Bo jak Adam Małysz skakał to wielu młodych chłopaków, a potem nawet i dziewczyn chciało iść w jego ślady. Teraz skoczkowie nasi osiągają bardzo wiele, a poczucie wsparcia od takiego Mistrza motywuje ich dodatkowo moim zdaniem.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super podpis! Mam nadzieję, że wkrótce zawita on w mojej kolekcji! :)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. if you pick up dresses,glamchase wedding dresses uk debenhams reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie oglądam, ale powiem Ci, że masz cierpliwość tyle czekać! ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Congratualtions! :)
    http://bitta-autograph.blogspot.hu

    OdpowiedzUsuń
  25. O, gratulacje! Miałam ostatnio problemy ze znikaniem komentarzy i widzę, że u Ciebie moje też znikają, zajrzyj czasem do spamów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Óooo jest i sam Mistrz Adam. Super Człowiek!!! Gratki wielkie!!! Mam nadzieję, że kiedyś też na niego wpadnę i poproszę o autograf!!!

    OdpowiedzUsuń