09:33

3# Plastron - Miran Zupančič

Miran Zupančič (ur. 11 listopada 1989 w Zagorju ob Savi) – słoweński skoczek narciarski, reprezentant klubu SK Zagorje. Drugi zawodnik klasyfikacji generalnej Pucharu Kontynentalnego 2016/2017, trzeci w LPK 2014 i PK 2014/2015.W zawodach międzynarodowych debiutował jako czternastolatek. W Pucharze Kontynentalnym 2016/2017 pięciokrotnie stawał na podium, w tym dwukrotnie na najwyższym stopniu. W klasyfikacji generalnej cyklu zajął 2. miejsce.

Czas Oczekiwania: 24 dni
Dedykacja: Nie
Jak zdobyłam: Napisałam wiadomość do Mirana

43 komentarze:

  1. Gratuluję i zapraszam do mnie! :)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/10/243-jerzy-poomski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie zacnej zdobyczy! Ja wciąż nie mam odwagi prosić o takie dary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na początku też brakowało mi odwagi, żeby poprosić o taki wspaniały prezent, ale czasami warto się przełamać :)

      Usuń
  5. It's amazing dear, so nice and interesting, I like it so much! Wonderful review. great photos. I love them .I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją wytrwałość w tworzeniu kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka :) Widzę, że jesteś w tym sporcie równie zakręcona co ja w cycling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję autografu :) Życzę Ci ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze to juz na grubo super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy gratulują autografu... ale jak to tylko miesiąc do sezonu? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas bardzo szybko płynie można powiedzieć, że niedawno co było zakończenie minionego sezonu a już za kilkanaście dni będzie nowy sezon :)

      Usuń
  11. Gratulacje! Przyznam szczerze, że to nazwisko słyszę pierwszy raz (lub najnormalniej w świecie nie zapamiętałam) :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miran może nie jest tak bardzo popularny, ale warto zapamiętać to nazwisko :)

      Usuń
  12. OOoo to Ci się udało! :) Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :D
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/10/tadeusz-sznuk.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wywiad zapraszam do mnie już niebawem wstawiam wywiad;) https://wywiadysportowee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Wkrótce sezon:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, zapraszam na post po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń